سوال :

با سلام خدمت خانم دکتر عزیز. خانم دکتر من حدودبیست شش سالمه. حدود چهار روز پیش احساس کردم موقع نشستن باسنم درد میکنه.چک کردم یه چیزی مثل یه جوش زیرپوستی به قطر یه سانت رو با لمس بین شکاف داخل دو باسن حس کردم. فرداش کوچیک تر شد و درد موقع نشستن هم کمتر شد. لمس هم کردم دیدم کوچیکتر شده و موقع نشستن درد خاصی دیگه نداشت.هر روز با اب گرم دوش میگیرم سه روز میشه که همونجور با یه اندازه مونده.و دردی هم نداره. دکتر عمومی هم رفتم چیزی تشخیص نداد.فقط مثل جوش زیرپوستیه.ممکنه کیست مویی باشه؟نگرانم خیلی


دکتر زهرا سعادتی :

سلام ممکنه کیست مویی باشه و پزشک متخصص می تونن تشخیص بدن اگر کیست مویی در مراحل اولیه تشخیص داده بشه و نظافت محل کیست را رعایت کنید جای نگرانی نیست و با مصرف دارو مشکل شما رفع میشه مراقب باشید محل را دستکاری نکنید و باعث تحریک این ناحیه نشوید [1395-11-08]


پاسخ سوال پزشکیدرد جوش صورت کیست

آدرس مطب : تهران ، خیابان پاسداران ، نبش گلستان نهم ، پلاک 457 ، واحد 10
تلفن : 22761600 - 021

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
آگاهی درباره سرطان پستان با کتاب سیب صورتی؛سفارش آنلاین کتابدکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
التهاب مثانه یا سیستیتدکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
علت انجام جراحی مغز با پرتوی گامادکتر احمد شکرچی زاده [ متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات ]
انکوپلاستی چیست؟ | ترمیم سینه با جراحی آنکوپلاستی در اصفهاندکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
پروفایلو و مزایای تزریق این ژل جوانساز و آبرساندکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
اختلالات دو قطبی - قسمت دومدکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]
آهن ماده معدنی مهم برای تغذیه پوست و مودکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت