سوال :

با سلام خدمت خانم دکتر عزیز. خانم دکتر من حدودبیست شش سالمه. حدود چهار روز پیش احساس کردم موقع نشستن باسنم درد میکنه.چک کردم یه چیزی مثل یه جوش زیرپوستی به قطر یه سانت رو با لمس بین شکاف داخل دو باسن حس کردم. فرداش کوچیک تر شد و درد موقع نشستن هم کمتر شد. لمس هم کردم دیدم کوچیکتر شده و موقع نشستن درد خاصی دیگه نداشت.هر روز با اب گرم دوش میگیرم سه روز میشه که همونجور با یه اندازه مونده.و دردی هم نداره. دکتر عمومی هم رفتم چیزی تشخیص نداد.فقط مثل جوش زیرپوستیه.ممکنه کیست مویی باشه؟نگرانم خیلی


دکتر زهرا سعادتی :

سلام ممکنه کیست مویی باشه و پزشک متخصص می تونن تشخیص بدن اگر کیست مویی در مراحل اولیه تشخیص داده بشه و نظافت محل کیست را رعایت کنید جای نگرانی نیست و با مصرف دارو مشکل شما رفع میشه مراقب باشید محل را دستکاری نکنید و باعث تحریک این ناحیه نشوید [1395-11-08]


پاسخ سوال پزشکیدرد جوش صورت کیست

آدرس مطب : تهران ، خیابان پاسداران ، نبش گلستان نهم ، پلاک 457 ، واحد 10
تلفن : 22761600 - 021

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
کاربردها، معایب و مزایای رادیولوژیدکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
علل ایجاد بیماری درماتیت سبورهکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
پاکسازی پوست صورتدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
علتهای اختلال بلعلیلا رستم شیرازی [ آسیب شناسی گفتار و زبان ]
انواع شکستگی لگن و درمان آندکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
پوکی استخوان چگونه درمان می شود؟دکتر محمدرضا سلامت [ پوکی استخوان ]
آیا امکان جابه جایی پروتز سینه وجود دارد؟دکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
ریزش مو و دلایل آن و بعضی راههای درماندکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
نحوه انجام ساکشن ریه در منزلآقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت