سوال :

سلام من دختری 19 ساله ام چندساله که کیست مویی دارم اوایل بصورت جوش بود و دردناک الان دیگه دردی ندارم و اون جوش هم ندارم فقط چندتا سوراخ ایجاد شده که ترشح داره من امکان جراحی به روش باز رو هم ندارم میخواستم ببین با روش بسته آیا نیاز به بستری هست و چندروز طول میکشه که بتونم به زندگی عادی برگردم؟چون دانشجو هستم خیلی برام مهمه ممنون


دکتر زهرا سعادتی :

سلام به دلیل این که کیست مویی شما مزمن شده این ناحیه مبتلا به فیستول هم شده است. در روش بسته با لیزر بستری ندارید و معمولا بیمار بعد از یک هفته یا زودتر می تواند به کارهای روزمره برسد موفق باشید [1396-02-26]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : تهران ، خیابان پاسداران ، نبش گلستان نهم ، پلاک 457 ، واحد 10
تلفن : 22761600 - 021

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
ترجمه جواب ماموگرافی یا تفسیر آندکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
درمان اگزما پوست صورت و اطراف چشمدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
درد مفاصل فاست کمر و درمان آندکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
تشخیص سندروم داون در بارداری با سونوگرافیدکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
آیا امکان جابه جایی پروتز سینه وجود دارد؟دکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
بیماریهای مادرزادی قلبدکتر فریدون آشنایی [ فوق تخصص بيماريهای قلب اطفال ]
بی اختیاری ادرار چیستدکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
درمان دردهاي حاد و مزمن گردندکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
میکرواسکالپ سر چیستدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت