سوال :

سلام من دختری 19 ساله ام چندساله که کیست مویی دارم اوایل بصورت جوش بود و دردناک الان دیگه دردی ندارم و اون جوش هم ندارم فقط چندتا سوراخ ایجاد شده که ترشح داره من امکان جراحی به روش باز رو هم ندارم میخواستم ببین با روش بسته آیا نیاز به بستری هست و چندروز طول میکشه که بتونم به زندگی عادی برگردم؟چون دانشجو هستم خیلی برام مهمه ممنون


دکتر زهرا سعادتی :

سلام به دلیل این که کیست مویی شما مزمن شده این ناحیه مبتلا به فیستول هم شده است. در روش بسته با لیزر بستری ندارید و معمولا بیمار بعد از یک هفته یا زودتر می تواند به کارهای روزمره برسد موفق باشید [1396-02-26]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : تهران ، خیابان پاسداران ، نبش گلستان نهم ، پلاک 457 ، واحد 10
تلفن : 22761600 - 021

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
راهکار پیشگیری و درمان کک و مکدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
میکرودرم ابریژندکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
بررسی علت و درمان سفت و دردناک شدن نوک سینه آقایاندکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
اثر تغذیه سالم بر سلامت جسم و روان ـ قسمت اولدکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]
علت و درمان درد دنبالچه (کوکسی داینیا) را بشناسیددکتر احمد شکرچی زاده [ متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات ]
غضروف چیست و ساختمان آن چگونه است؟دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
شکستگی استخوان و نقش ورزش در ترمیم آندکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
گرانولوم چه علائمی دارد و چگونه درمان میشود؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
چگونگی درمان نرمی استخوان و پیشگیری از آندکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت