سوال :

سلام دکتر.خسته نباشید.من برای ریزش موی آندروژنیک به دکتر مراجعه کردم و برام ماینوکسیدیل 2% و شامپوضدریزش ایووروشه تجویزشد.بیشتر از 1 ساله که ایووروشه استفاده میکنم ولی میخام شامپوم رو عوض کنم.از شامپو فولیکا خیلی شنیدم.آیا شامپوضدریزش فولیکا برای هرنوع مو مناسبه؟باعث ریزش موهام نمیشه؟شما اونوتوصیه میکنید؟اگ شامپوی مناسب تری میشناسید لطفا معرفی کنید.با تشکر


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

شامپو فولیکا مناسب است استفاده نمایید [1401-10-21]


پاسخ سوال پزشکیشامپو درمان ریزش مو

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
گرافی مهره های کمری چگونه انجام میشود؟دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
نکات مهم در استفاده از مواد آرایشیدکتر رضا رباطی [ متخصص پوست و مو ]
انواع مختلف آلرژی هادکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
چرا سلبریتی ها از مزوژل پروفایلو صورت استفاده میکنند؟دکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]
رفع چین و چروک گردن با تزریق مزوژلدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
کنترل علائم و درمان بیماری پارکینسوندکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
شیردهی و جلوگیری از بارداریدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
استرچ مارک یا ترک بدن چیست؟دکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت