سوال :

سلام من خانم24ساله هستم که چندماهیه که اول پوست سرم چرب شد و بعدموهام نازک شدن و شروع به ریزش کردن دکتر رفتم آزمایش نوشتن که ویتامین دی و فریتین من پایین بود که قرص آهن و ویتامین دی یه ماهه مصرف میکنم و شیش تا آمپول ویتامین ب هم زدم و محلول و شامپو ضدریزش لامینین هم استفاده کردم اما تغییری رو حس نکردم ضمن اینکه همزمان جوشام با وجود اینکه رواکوتان مصرف میکردم و خوب شده بود دوباره شروع شد.وتی اس اچ هم حدود پنج بود که دکتر قرصی رو تجویز نکردن.راهنمایی کنید من رو با سپاس


دکتر لادن ناظمی :

درود و ادب . علت ریزش مو شما ازنظر پزشک یقین شده یا خیر ؟ آیا علت کم خونی بوده است؟ اگرعلت ریزش کم خونی بوده است تا جبران شدن آن با مصرف قرص آهن زمان لازم است لذا باید ریزش شما متوقف شود سپس فقط منتظر رویش مجدد موهای خود باشید مصرف 1 ماه قرص آهن کافی است اگرچه شما در پرسش خود اشاره ای به عدد هموگلوبین خود نکرده اید . [1400-11-25]


پاسخ سوال پزشکیریزش مو

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند ، بلوک ب ، طبقه اول ، واحد 111
تلفن : 32240913 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
میکرودرم ابریژندکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
آیا روش مطمئنی برای افزایش سایز آلت هست؟دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
دلایل ایجاد موخوره و راهکارهای درمانیدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
درمان کک و مک با لیزردکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
تزریق ژل گونه، راهنمای کامل افزایش حجم و زیبایی گونه هادکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
وایر گذاری در پستان به چه دلیل انجام میشود؟دکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
تغذیه قبل از بارداری ( بخش اول )دکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
جوانسازی صورت با تزریق بوتاکسدکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت