سوال :

باسلام دکتر من از دیماه مصرف سیپروترون کامپاند و استات رو شروع کردم،ماینوکسیدیل و فیناستراید هم از فرودین ماه استفاده میکنم،اما تمام موهای کرکی و کوتاهی ک درامده اند می ریزند،علت چیست?!


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

در ابتدای مصرف ماینوکسیدیل و فیناستراید مو کرکی است که به تدریج ضخیم تر میشود. به درمان ادامه دهید [1401-01-27]


پاسخ سوال پزشکیفیناستراید ماینوکسیدیل تقویت مو

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
اکستازی(ECSTASY)دکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]
درمان سندرم تونل کارپال با ورزشدکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
هایفو درمان غیر جراحی افتادگی پوست صورتدکتر رضا رباطی [ متخصص پوست و مو ]
درمان عوارض پس از آسیب نخاعی با فیزیوتراپیدکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
کاشت موی طبیعی برای بانواندکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
احتمال ازدواج خواهر با برادر در جنین اهدایی چقدر است ؟دکتر عنایت الله ایزدی [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
جوانسازی پوست با میکرونیدلینگدکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت