سوال :

با سلام-خانمی هستم 29 ساله الان به مدت 4 سال است که که بین ارنج و بازو لک های تیره رنگی به وجود امده خیلی ظاهر زشتی روی دستم ایجاد کرده از کرم های روشن کننده لک هم استفاده کردم جواب نداده به نظر شما چگونه این لکهای زشت درمان میشود...با تشکر


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

باید لایه بردار بزنید یا لیزر انجام شود [1401-08-23]


پاسخ سوال پزشکیلایه برداری پوست تیرگی پوست

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
فیلر هیالورونیک اسید جوانساز است یا حجم دهنده؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
نکات ساده برای مراقبت از پستان هادکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
لیفت صورت یعنی چه؟دکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
درمان مجدد ریشهدکتر سید محسن هاشمی نیا [ متخصص درمان ریشه ]
آیا کودکان مبتلا به اوتیسم خوب میشوند؟دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
تزریق فیلر به لبکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
درمان پوکی استخواندکتر غلامرضا رئیسی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
قبل از انجام ماموگرافی باید چه نکاتی را رعایت کرد؟دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت