سوال :

باعرض سلام وخسته نباشيد.سه ماه ونيم از جراحي بينيم ميگذره.ولي هنوز جاي بخيه كنار هاي بينيم از بين نرفته وخارش دارد.يك ماه بعد از عمل پماد آلفا استفاده كردم وجراحم گفت رژودرم استفاده كن كه حساسيت پوستي نشون دادم. الان دو ماهه روزي سه با ژل CICACTIVE استفاده ميكنم ولي موثرنبوده.بطوريكه وقتي جاي بخيه رو نگاه ميكنم هنوز بافت كامل بهم جوش نخورده ومقداري باز و قرمزه.آيا كرم ديگه اي وجود دارد؟؟؟باتشكر


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

شاید ژل کنتراکتوبکس موثر باشد اگر نبود لیزر باید انجام دهید [1401-08-10]


پاسخ سوال پزشکیاسکار

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
کیست داخل سفیدی چشم چیستدکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
روش صحیح مسواک زدن ( بخش دوم )دکتر سید محسن هاشمی نیا [ متخصص درمان ریشه ]
نحوه و دوره مصرف قرص داکسی سایکلین برای جوشدکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
لایه برداری شیمیایی پوستدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
مزایای بکارگیری لیزر اندولیفت چیست؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
بیماری پانکراتیت یا التهاب لوزالمعده چگونه تشخیص داده و درمان میشود؟دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
ماموگرافی غربالگری برای تشخیص و درمان سرطان پستاندکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
بررسی علت و درمان سفت و دردناک شدن نوک سینه آقایاندکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
بیماریهای شایع چشمدکتر سیروس بخت آور [ متخصص چشم پزشکی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت