سوال :

سلام دکتر من دختری 23 ساله هستم در ناحیه کشاله رانم(خط مایو) موهای زائد دارم و هر بار با تراشیدن آن با ژیلت در موقع رشد متوجه میشم که زیاد شدن میترسم وسعت بگیرن و بیاد تا رونم آیا مشکل هورمونی دارم؟راه حل چیه؟در ضمن وقتی موهای این قسمت میخواد رشد کنه جوش میزنه و جاش می مونه برای از بین رفتن جای این جوشها باید چه کنم؟شنیدم لایه بردار خوبه آیا فایده داره؟ممنون میشم راهنماییم کنید


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

دلیلی ندارد که مشکل هورمونی داشته باشید. بهترین راه لیزر موهای زائد است.برای جوشها محلول انتی بیوتیکی استفاده نمایید [1401-10-20]


پاسخ سوال پزشکیلیزر موهای زائد جوش صورت

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
باورهای غلط درباره بیماری لک و پیس یا ویتیلیگودکتر رضا رباطی [ متخصص پوست و مو ]
سالک یا لیشمانیوز پوستی؛ از مهمترین بیماری های پوستی مشترکدکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
جوانساز ی پشت دست با تزریق فیلردکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]
تزریق چربی به صورت چگونه است؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
چسبندگی رحمدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
آسیب های هدفون و ایرپاد به شنوایی را بشناسیددکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]
درمان با تراکشن برای رفع دردها و مشکلات گردندکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
علت بیماری ام اس و روش های درمان آن با فیزیوتراپی و ورزشدکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
مزایا و معایب کرم موبر صورت و بدن برای پوستدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت