دکتر علیرضا واعظ شوشتری - متخصص پوست ، مو و زیبایی

بهترین برندهای فیلر کدامند؟

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]آدرس وب سایت : www.drvaez.ir
آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول تلفن مطب : 91620100 - 031

تزریق فیلر روشی است که با انجام آن می توان حجم و فرم مناسبی (به میزان دلخواه شما) در صورت یا بدن ایجاد کرد. این روش کم عارضه، به صورت سرپایی و در مطب قابل انجام است و نتایج آن به صورت آنی قابل مشاهده می باشد. تزریق فیلر به عنوان یکی از کاربردی ترین و موثرترین اقدامات زیبایی، برای حصول بهترین نتایج علاوه بر مهارت و تجربه پزشک، به استفاده از فیلر با کیفیت و دارای مجوز نیاز دارد.

تزریق ژل یا فیلر برای افزایش حجم وبرجسته سازی برخی نقاط، همچنین به منظور پرکردن چین وچروک ها و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می گیرد. بهترین نتایج تزریق فیلر علاوه برتکنیک و تجربه پزشک، همچنین استفاده از محصولات معتبر، به سلیقه و زیبایی شناسی پزشک هم بستگی دارد.

در ادامه این مطلب به معرفی فیلرهای معتبری پرداخته می شود که با کیفیت های مطلوب در برندهای مختلف و با قیمت های متفاوت توسط دکتر علیرضا واعظ شوشتری تزریق می شوند. برای آگاهی از هزینه های این عمل می توانید با شماره تلفن 36284487 - 031 تماس حاصل فرمایید.

آشنایی با بهترین فیلرها

ژوویدرم

فیلر ژوویدرم یک برند با اعتبار ، معروف و دیرینه جهانی می باشد که محصول شرکت آلرگان آمریکا است و در فرانسه تولید می شود و توانسته است از سازمان غذا و داروی امریکا (FDA) تاییدیه کسب نماید. این فیلر از هیالورونیک اسید ساخته شده است که به طور طبیعی در بدن وجود دارد. تزریق فیلر ژوویدرم به شکل واضحی علاوه بر ایجاد پری و افزایش حجم در پوست، نرمی و لطافت خاصی نیز به پوست می دهد و نتایج تزریق آن کاملا طبیعی و یکدست خواهد بود. ماندگاری بیشتر فیلر ژوویدرم نسبت به اغلب محصولات مشابه نیز از خصوصیات مثبت این ماده است.

فیلر ژوویدرم جهت برجسته سازی لب ها بیشترین کاربرد را دارد. با این وجود تزریق فیلر ژوویدرم در مواردی مانند رفع چین و چروک های خطوط لبخند و اخم ، خطوط و چروک های ریز و ظریف اطراف دهان ، چشم و بینی ، خطوط عمودی بالای لب ، گونه گذاری ، زاویه سازی صورت و ... نیز با نتایج درخشانی همراه است. که

روفیل اولترا کره ای

ژل رووفیل Revofil از اولین فیلرهای انقلابی در زمینه پزشکی و ساخت کشور کره جنوبی است. این فیلر در سه دسته اولترا (جهت تزریق به نواحی پیشانی، پل بینی، خط خنده، گونه، لیفت لب، فک و چانه) ، پلاس (برای تزریق به پیشانی، پل بینی، زیرچشم، گونه، لیفت لب، خط خنده، گردن، فک و چانه) و فاین (مناسب برای تزریق به روی استخوان ابرو، زیرچشم، گونه، گردن و روی دست ها) قابل عرضه می باشد که کاربردهای درمانی و زیبایی دارد.

ژل رووفیل هر دو خاصیت تک فازی و دو فازی را دارد. این ویژگی سبب می شود ویسکوزیته (غلظت) ژل بالاتر رود و خاصیت ارتجاعی بهتری داشته باشد. در نتیجه ماندگاری طولانی مدتی در حدود 1 سال برای این ژل پیش بینی می شود.

پلوریال لوکزامبورگ

فیلرهای برند PLURYAL محصول کمپانی MD SKIN SLUTIONS از کشور لوکزامبورگ در قلب اروپا میباشد. این فیلرها از نوع هیالورونیک اسید بوده و ماهیت مونو فاز یک دارند، که دارای ساختار یکپارچه با الاستیسیته بالا و فاقد پارتیکل می باشند. این ویژگی مزیت روانی و راحتی تزریق را برای پزشک میسر ساخته ، شکل گیری و حجم دهی فوق العاده و یک نواختی را به دلیل ساختار سه بعدی ژل به همراه دارد.

این محصول حاوی هیالورونیک اسید است که با گلیسرول(Glycerol) که از خانواده انتی اکسیدانها است به عنوان تثبیت کننده موجب عدم جذب سریع هیالورونیک اسید شده و این پروسه در مدت 20 روز انجام میپذیرد. همچنین گلیسرول موجود در این ترکیب نقش مکمل در آبرسانی پوست دارد.

الانسه هلند

فیلر الانسه (Ellansse) ساخت کشور هلند و شرکت سینکلر است. این فیلر در سال ۲۰۰۹ موفق به کسب CE معتبر اروپا گردید. اخیراً به شکل گسترده در اروپا و بسیاری کشورهای دیگر از جمله ایران مورد استفاده قرار گرفته است. این فیلر از دسته فیلرهای نیمه دائمی (Semi Permanent) و غیر هیالورونیک اسید است. ماده اصلی تشکیل دهنده این فیلر میکروسفرهای پُلی کاپرولاکتون (PLC) است که از فراورده ای سازگار با پوست و قابل جذب است که سال های متمادی در نخ های جراحی و نخ های لیفت مورد استفاده قرار گرفته است.

این میکروسفرها در ژلی ساخته شده از کربوکسی متیل سلولز (CMC) معلق هستند. بر خلاف فیلرهای هیالورونیک اسید که بیشتر خاصیت پرکنندگی و حجم دهی دارند، عملکرد الانسه به وسیله تحریک فرآیند تولید کلاژن به شکل طبیعی در پوست است بنابراین الانسه فیلری است با قابلیت جوانسازی طبیعی پوست و در افراد با سن بالاتر گزینه ایده عالی محسوب می شود.

آشنایی با بهترین فیلرها | فیلرهای مورد استفاده در کلینیک دکتر واعظ

نورامیس کره

این محصول در حقیقت اسید هیالورونیک بدون کراس لینک بوده که با قند مانیتول برای ماندگاری بیشتر و افزایش جذب آب، باند شده و برای آبرسانی و جوانسازی پوست استفاده می شود. در واقع نورامیس مزو در دسته فیلرها قرار نمیگیرد و بصورت مزوتراپی استفاده شده و باعث آبرسانی و جوانسازی پوست میشود. نوارمیس تقریبا فاقد هرگونه عوارض جانبی بوده؛ بهمین سبب قریب به اکثر پزشکان و متخصصان استفاده از فیلر نورامیس را به منظور تجدید استحکام و زیبایی پوست معرفی می کنند. دانستن این موضوع حائز اهمیت است که فیلرهای نورامیس در ۶ مدل تولید شده که هرکدام ویژگی و کارایی های متفاوتی دارند.

الیکسین سوئیس

آلیاکسین اس آر یک فیلر منحصر به فرد است که به کمک فناوری نوین به کار رفته در پروسه تولید آن ، فرمولاسیون کاربردی را ارائه کرده است. خاصیت الاستیته بالا و قابلیت انتشار(گسترش پذیری) و فرم دهی فوق العاده این محصول آنرا قادر به انتشار یکنواخت در بافت هدف و لایه پوستی توصیه شده می سازد. علاوه بر این ، وجود ۱۰% هیالورونیک اسید طبیعی در این فیلر باعث فعال شدن همزمان عملکرد بازسازی پوست می شود، که طی آن و به لطف نوع ترکیب این محصول، افزایش سطح کلاژن های اصلی موجود در غشای پایه پوست، طی ۷۲ ساعت پس از تزریق ، صورت می پذیرد.

رستیلان سوئد

فیلر رستیلان دارای غلظت بالایی از هیالورونیک اسید است. این ژل اولین فیلری بود که در سال ۲۰۰۳ از FDI تاییدیه گرفت. پرلن محصول دیگری از خانواده رستیلان است که اخیرا مورد تایید قرارگرفته و برای چین های عمیق تر به کار می رود. اندازه ذرات پرلن بزرگتر از رستیلان است. خانواده رستیلان اعضای متعدد دیگری هم دارد که ازنظر اندازه ذرات با رستیلان متفاوتند. این ژل ها هم قابلیت نگهداری در دمای اتاق را دارند. از ژل رستیلان برای رفع خط خنده، چین اخم، اصلاح لاغری گونه ها و حجم دادن به گونه ها، درمان گودی زیر چشم، چروکهای پشت دست، حجم دادن به لبها و اصلاح نقائص بینی استفاده می شود.


پرفکتا ساب اسکین فرانسه

ژل پرفکتا ساب اسکین محصول کشور فرانسه، یکی از بهترین فیلر یا پر کننده های حال حاضر در دنیا می باشد. این ژل حاوی اسید هیالورونیک است، که ماده زمینه ای خود پوست می باشد. تزریق فیلرهای درمانی حاوی هیالورونیک اسید روشی بی خطر، سریع و مقرون به صرفه برای برطرف کردن چین وچروک ها و خطوط صورت می باشد. دیگر نگران درد ناشی از جراحی و عوارض آن نباشید. درمان با ژل و فیلر می تواند بهترین درمان برای شما باشد!

فیلر پرفکتا ساب اسکین شامل ۵ محصول متفاوت است که هر کدام به طور خاص برای درمان مناطق مختلف شامل بینی، لب ها و استخوان گونه مورد استفاده قرار می گیرند. این ژل می تواند نشانه های پیری، از خطوط ریز اطراف چشم و لب ها گرفته تا چین و چروک عمیق بین بینی و دهان و همچنین کاهش حجم را برطرف کند.

پروفایلو سوئیس

پروفایلو راه حل و شیوه درمانی اختصاصی به منظور برطرف کردن عیوب و ایرادات پوستی ، بازسازی ، تجدید و تقویت پوست و سلامت آن است. Profhilo اولین محصول مبتنی بر اسید هیالورونیک تزریقی تثبیت شده برای درمان سستی پوست است. این ماده نه تنها باعث تقویت و آبرسانی به پوست می شود ، بلکه علائم پیری و افتادگی پوست را نیز برطرف می سازد. Profhilo به عنوان یک درمان به تنهایی یا در ترکیب با سایر درمان های زیبایی که در حال حاضر ارائه می شود ، نتایج خوبی را ارائه می دهد.

آدرس اینستاگرام دکتر واعظ شوشتری

پروفایلو از ترکیبات هیالورونیک اسید استخراج شده و با تحریک و ایجاد الاستین و کلاژن جدید به شکل قابل ملاحظه ای خطوط و چروک های معمولی در ظاهری پوست را محو و به طور حیرت آوری آب و رطوبت و قوام پوست را تقویت می کند و بابت کاهش شلی و افتادگی پوست صورت می شود. ژل پروفایلو برای نواحی صورت، نواحی دکلته، گردن، بازوها، ران ها و دست ها قابل استفاده است.

همشهریان گرامی! جهت بررسی علل و استفاده از بهترین روشهای درمانی مشکلات پوستی خود، می توانید به یک متخصص پوست در اصفهان مراجعه نمایید تا پس از بررسی های لازم، مناسب ترین درمان را برای رفع مشکل شما تجویز کرده و اعمال نماید.


درباره این موضوع مطالب دیگر را هم مطالعه نمایید

کاشت مو و هر آنچه باید درباره آن بدانید

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

نانوفت یکی از روشهای درمان اسکار آکنه

دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]

آب درمانی بهترین روش برای درمان درد زانو و کمر

دکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

لنتیگو چیست و چگونه درمان میشود؟

دکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

نکات طلایی مراقبت از مو

دکتر سهیلا طاهری [ متخصص پوست و مو ]

تغذیه قبل از بارداری ( بخش دوم )

دکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]

اجزای آمادگی جسمانی

شهزاد محمدیان [ متخصص تغذیه ورزشی از استرالیا ]

پوکی استخوان چگونه درمان می شود؟

دکتر محمدرضا سلامت [ پوکی استخوان ]

آگاهی از نکات و مراقبتهای قبل از جراحی زیبایی بینی

دکتر شهریار لقمانی [ فوق تخصص جراحی پلاستیک ]

بررسی مایع مغزی و نخاعی با پونکسیون کمری

دکتر احمد شکرچی زاده [ متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات ]

ادامه درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

فتق چیست

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

لیزر درمانی مؤثر برای رفع لک های صورت

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

علت درد استخوان ساعد دست

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

شناسایی و تشخیص انزال تاخیر یافته

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

آستین طبی لنف ادم چیست و چه کاربردی دارد؟

دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

رادیولوژی مداخله ای یا اینترونشنال چیست و چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

درمان انواع اسکولیوز

دکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

درباره تغییر و اصلاح سبک زندگی بیشتر بدانید

دکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]

درمان پیری و رفع چروک های دست با تزریق چربی

دکتر راضیه ایرجی [ متخصص پوست و مو ]

هماتوم یا شکستگی لاله گوش چیست ؟

دکتر علی رفسنجانی [ جراحی پلاستیک و زیبایی ]

برای خط اخم چند سی سی ژل لازم است؟

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

سندرم خستگی مزمن (CSF) چیست و چگونه رفع میشود؟

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

بوتاکس؛ کاربردها، نحوه تزریق، عوارض، مراقبتها، هزینه

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

چگونه زنان مبتلا به واژینیسموس و همسرانشان می توانند از نظر جنسی رشد کنند؟

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

فول بادی و توتال بادی در لیزر شامل چه قسمت هایی میشوند؟

کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]

بعد از بیوپسی پستان به چه مراقبتهایی نیاز است؟

دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]

کاتتر چیست و کاتتر گذاری چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

آیا کاشت ابرو برای آقایان خوب است؟

دکتر محسن سلیمانی [ پوست و مو ]

رادیوگرافی برای تشخیص آبسه دندان

دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]

روشهای درمان متخصصان طب فیزیکی برای ضعف رفتن دست

دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
دکتر شهریار لقمانی - فوق تخصص جراحی پلاستیک
دکتر شهریار لقمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک


www.drloghmani.ir
دکتر عنایت الله ایزدی - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر عنایت الله ایزدی

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.izadidr.ir
دکتر غلامرضا سیف - متخصص رادیولوژی و سونوگرافی
دکتر غلامرضا سیف

متخصص رادیولوژی و سونوگرافی


www.drseif-radiology.ir
دکتر سلمان فلاح - متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
دکتر سلمان فلاح

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی


www.drsalmanfallah.ir
دکتر مجید حقیقت - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر مجید حقیقت

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.drhaghighat.ir
دکتر پیمان صالحی - متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری
دکتر پیمان صالحی

متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری


www.drsalehi.ir
دکتر منصوره پژمان منش - متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی
دکتر منصوره پژمان منش

متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی


www.dr-pejmanmanesh.ir
دکتر محمد اعظمی - متخصص رادیولوژِی
دکتر محمد اعظمی

متخصص رادیولوژِی


www.radiologymarkazi.ir
دکتر رضا رباطی - متخصص پوست و مو
دکتر رضا رباطی

متخصص پوست و مو


www.drrobati.ir
دکتر سید محمد رضا حکیمیان - بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان
دکتر سید محمد رضا حکیمیان

بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان


www.drhakimian.com
دکتر علی فرخانی - متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
دکتر علی فرخانی

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی


www.drfarkhani.com
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت