آقای امید ترکاشوند - خدمات پزشکی در منزل

خدمات معاینه و ویزیت پزشک در منزل

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]آدرس وب سایت : www.omidesalamati.ir
آدرس مطب : تلفن مطب : -

بسیاری از افراد به دلیل مشغله کاری، عدم توانایی برای خروج از منزل و بسیاری علل دیگر قادر نیستند به صورت حضوری به مراکز درمانی مراجعه کنند. مشکلات رفت و آمد، ترافیک و انتظار برای رسیدن نوبت برای بسیاری از افراد امکان پذیر نیست. واقعیت این است اگر در شرایطی قرار گرفته اید که امکان خروج از منزل را ندارید یا خروج از منزل می تواند خطرات جدی در پی داشته باشد، بهتر است از خدمت ویزیت پزشک در منزل استفاده کنید. این خدمت مخصوص گروه خاصی نیست، فقط برخی افراد بیش از دیگران به آن نیاز دارند.

نیاز به دریافت خدمات پزشکی در منزل برای بسیاری از افراد، امری ضروری است. امروزه مراکز بسیاری از جمله موسسه خدمات پزشکی در منزل امید، با ارائه تخصصی ترین و با کیفیت ترین خدمات پزشکی در منزل، از قبیل اعزام پزشک عمومی و متخصص، یاری رسان شما عزیزان در ارتقاء سطح سلامت می باشند. شما می توانید جهت ارتباط با مرکز خدمات پزشکی در منزل امید و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 09399545088 - 09105545790 - 02191016923 تماس حاصل فرمایید.

مزایای ویزیت پزشک در منزل

ویزیت پزشک متخصص در منزل

ویزیت پزشک متخصص داخلی در منزل برای بیمارانی که فاقد توانایی برای تحرک هستند و امکان حضور در مطب پزشک و یا مراکز درمانی را ندارند انتخاب مناسبی است. پزشکان حرفه ای می توانند برای درمان بیماران با انواع بیماری ها هستند به منزل بیمار مراجعه کنند. وجه داشته باشید که آنها می توانند در موارد اضطراری و یا در موارد بیماری های مزمن برای بررسی وضعیت بیمار به منزل مراجعه کنند.

ویزیت متخصص داخلی در منزل

با توجه به این که سیستم درونی بدن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تشخیص بیماری های مربوط به آن کمی دشوار است، بهتر است که برای درمان چنین بیماری هایی به متخصص داخلی مراجعه شود. پزشک متخصص داخلی بیشتر با مشکلات و بیماری های داخلی بزرگسالان سروکار دارد؛ بنابراین اگر احساس ناراحتی در سیستم داخلی بدن خود دارید، باید معاینات اولیه را تحت نظر یک پزشک داخلی بگذرانید. به طور ساده می توان گفت پزشک داخلی پزشکی است که معاینات و مراقبت های اولیه بیمار را انجام می دهد و همچنین حکم مشاور را برای بیمار دارد.

ویزیت در منزل

در صورتی که بیماری داخلی پیچیده نباشد، پزشک متخصص داخلی بیمار را طولانی مدت تحت نظر می گیرد و یک برنامه درمانی به بیمار ارائه می دهد تا بهبودی حاصل گردد و در هر مرحله از درمان که احساس کرد بیمار به معاینه سایر متخصصین نیاز دارد، باید بیمار را به پزشک مربوطه ارجاع دهد. از جمله بیماری های که پزشک متخصص داخلی می تواند تشخیص داده و فرآیند درمان آنها را انجام دهد می توان به فشار خون، قند و چربی بالا، بیماری های عفونی خفیف بدن، کم خونی، بیماری های مربوط به دستگاه تنفس مثل تنگی نفس و برونشیت مزمن، بیماری های مربوط به گوارش مثل درد شکم، سوء هاضمه و …. اشاره کرد.

ویزیت متخصص قلب در منزل

متخصصان قلب، پزشکانی هستند که بیماری های قلب و عروق خونی را تشخیص می دهند و معالجه می کنند. زمانی که بیماری قلبی تشخیص داده می شود یا خطر بروز سکته قلبی و یا سایر بیماری های قلبی عروقی بیش از حد می باشد، نیاز است تا یک متخصص قلب بیمار را بررسی و درمان کند. به عنوان مثال زمانی که بیمار مبتلا به فیبریلاسیون دهلیزی، بیماری دریچه یا بیماری عروق کرونر است، الزامی است که توسط متخصص قلب ویزیت شود. بیشتر تمرکز در ویزیت پزشک متخصص قلب و عروق در منزل جهت افزایش میزان بقا و بهبود کیفیت زندگی بعد از حملات قلبی، نارسایی قلبی یا اختلالات ریتم قلب می باشد.

ویزیت متخصص عفونی در منزل

امکان ابتلا به عفونت های مختلف در طول زندگی برای تمام انسان ها وجود دارد. همان طور که می دانید وجود عفونت در بدن می تواند بسیار خطرناک باشد و در صورت عدم رفع آن، عفونت می تواند به سایر بخش های بدن نفوذ کند و در نهایت تمام بدن را درگیر نماید. پزشک متخصص عفونی وظیفه دارد تمام عفونت هایی که می تواند بدن را تحت تأثیر و تنش قرار دهد، تشخیص داده و درمان نماید.

بنابراین از جمله بیماری هایی که می توانید برای کنترل و درمان آن به پزشک متخصص عفونی مراجعه کنید، می توان به مواردی مثل بیماری ایدز، ارزیابی های لازم قبل از مسافرت های خارجی، ارزیابی و درمان بیماری بعد از مسافرت، هپاتیت B و C اشاره کرد. همچنین در مواقعی که تشخیص عفونت دشوار باشد و یا عفونت با تب بالا همراه باشد پزشک عمومی افراد را برای معاینه به پزشک متخصص عفونی ارجاع می دهد؛ بنابراین اگر هر یک از علائم و نشانه های بالا را دارید و امکان مراجعه به مراکز درمانی برایتان مقدور نیست می توانید از ویزیت پزشک متخصص عفونی کمک بگیرید و از متخصص عفونی بخواهید به معالجه شما در منزل بپردازد.

ویزیت متخصص ارتوپد در منزل

بیماری های مربوط به سیستم عضلانی اسکلتی که شامل عضلات، استخوان ها، تاندون ها، مفصل ها اعصاب، رباط ها و … است بر عهده پزشک متخصص ارتوپدی است. پزشکان ارتوپدی می توانند در مرحله اول اقدام به کنترل و کاهش درد بیمار نمایند و سپس با ادامه دادن درمان در ناحیه مورد نظر می توان درد را به کلی از بین برد؛ بنابراین اگر احساس درد در ناحیه هایی مثل زانو، لگن، شانه، آرنج، مچ دست یا خود دست، پا یا مچ پا، کمر یا گردن و … دارید و درد شما به گونه ای است که حرکت کردن برایتان سخت است و امکان مراجعه به مراکز درمانی را ندارید می توانید از قابلیت ویزیت پزشک متخصص ارتوپدی در منزل استفاده کنید. همچنین اگر دردی مزمن در قسمتی از بدن حس می کنید که مدت زمان زیادی طول کشیده است و درمان نشده یا اگر احساس بی ثباتی در حین راه رفتن دارید و در پاها و زانوهای خود احساس ضعف و بی حسی دارید توصیه می کنیم که حتماً از یک پزشک متخصص ارتوپد بخواهید تا شما را معاینه کند.

ویزیت فوق تخصص ستون فقرات در منزل

در صورتی که دچار کمردرد یا گردن درد هستید، این عارضه ممکن است به علت فتق یا بیرون زدگی دیسک، آرتروز یا هر نوع آسیب دیدگی مهره ها باشد. تشخیص این بیماری توسط پزشک متخصص یا فوق تخصص ستون فقرات انجام می شود. در مرکز جامع خدمات پزشکی در منزل امید، این امکان فراهم شده است که در صورت نیاز، پزشک فوق تخصص ستون فقرات به منزل شما جهت ویزیت مراجعه نماید.

ویزیت فوق تخصص درد در منزل

پزشک فوق تخصص درد با ارزیابی ، تشخیص و درمان انواع دردهای حاد و مزمن، به شما کمک می کند تا زندگی راحت تر و بی دردی را تجربه نمایید. شما این امکان را دارید که در صورت تمایل از طریق تماس با موسسه خدمات پزشکی امید ، در منزل خود تحت اقدامات درمانی توسط فوق تخصص درد قرار گیرید.

ویزیت فوق تخصص نفرولوژی در منزل

نفرولوژیست پزشکی است که در زمینه بیماری های مربوط به کلیه و مجاری ادراری و درمان آن­ها تخصص دارد. اگر به هر دلیل نیازمند ویزیت فوق تخصص نفرولوژی در منزل باشید؛ از طریق تماس با موسسه خدمات پزشکی در منزل امید می توانید امکان ویزیت حضوری با نفرولوژیست را بدون مراجعه به مراکز درمانی داشته باشید.

کاندید مناسب ویزیت پزشک متخصص در منزل

افرادی که در خانه هستند، در رفت و آمد و جابجایی به مراکز بیمارستانی و کلینیکی دچار مشکل هستند، کاندیدای عالی برای دریافت مراقبت های پزشکی توسط یک پزشک در منزل هستند. از آنجایی که یک پزشک در منزل در واقع بیمار را در محیط خانه یا منطقه مسکونی می بیند، پزشک می تواند نیازهای ایمنی بیمار در خانه، سطح مراقبت و سطح اجتماعی شدن مورد نیاز را ارزیابی کند. پزشک می تواند توصیه های لازم را برای اطمینان از سلامت و تندرستی کامل بیمار ارائه دهد. در اینجا تعدادی از شرایطی که افراد می توانند از خدمات پزشک در منزل سود ببرند، آورده شده است:

  1. بیماران مبتلا به بیماری های مزمن
  2. بیماران مبتلا به آنفولانزای فصلی، بیماری های حاد و...
  3. بیماران مسن و بستری که برای رفتن به بیمارستان مشکل دارند.
  4. بیماران سرطانی که به دلیل سطح ایمنی پایین، نمی توانند در بیمارستان ها بستری باقی بمانند. این بیماران بسیار مستعد ابتلا به انواع عفونت های بیمارستانی هستند.

هزینه ویزیت پزشک در منزل

هزینه ویزیت پزشک در منزل به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال، ویزیت پزشک عمومی در منزل با ویزیت پزشک متخصص در منزل، متفاوت است و این به دلیل تخصص پزشک در شناسایی و درمان علت بیماری است. از دیگر عوامل تأثیرگذار در تعیین هزینه پزشک در محل، می توان به مهارت و تخصص پزشک، داروها و تجهیزاتی که بیمار نیاز دارد، آزمایشاتی که قرار است انجام شود، جغرافیا، مسافت و دوری محل، خدمات بالینی مورد نیاز و… اشاره کرد.

بیماران قلبی و افرادی که به هر دلیل مایل به انجام اکوی قلب در منزل می باشند و ساکن تهران یا کرج هستند؛ میتوانند با شماره تلفن مستقیم مرکز خدمات پزشکی در منزل امید جهت هماهنگی با این موسسه تماس بگیرند. لطفا برای تماس مستقیم با این مرکز روی شماره تلفن 09399545088 کلیک کنید.


کاشت مو و هر آنچه باید درباره آن بدانید

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

وراثت شایع ترین عامل ریزش مو در مردان

دکتر مهین عباسپور [ پوست ، مو و زیبایی ]

تعداد جلسات شیمی درمانی در سرطان سینه

دکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]

ارتباط کهیر با خوراکی ها

دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]

انواع نخ های جوانساز و تفاوت های آنها

دکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]

پلکسر پوست چیست و در چه مواردی کاربرد دارد؟

دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]

عوارض جانبی کورتون بر پوست

دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]

دانستنی های پاکسازی پوست

دکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]

نقش خانواده ها در بهبود مشکلات کودکان نارساخوان

لیلا رستم شیرازی [ آسیب شناسی گفتار و زبان ]

پوکی استخوان در مردان

دکتر محمدرضا سلامت [ پوکی استخوان ]

ادامه درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

درمان فتق

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

فتق چیست

دکتر عباسعلی نصر اصفهانی [ متخصص جراحی عمومی ]

لیزر درمانی مؤثر برای رفع لک های صورت

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

علت درد استخوان ساعد دست

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

شناسایی و تشخیص انزال تاخیر یافته

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

آستین طبی لنف ادم چیست و چه کاربردی دارد؟

دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

رادیولوژی مداخله ای یا اینترونشنال چیست و چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

درمان انواع اسکولیوز

دکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]

درباره تغییر و اصلاح سبک زندگی بیشتر بدانید

دکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]

درمان پیری و رفع چروک های دست با تزریق چربی

دکتر راضیه ایرجی [ متخصص پوست و مو ]

هماتوم یا شکستگی لاله گوش چیست ؟

دکتر علی رفسنجانی [ جراحی پلاستیک و زیبایی ]

برای خط اخم چند سی سی ژل لازم است؟

دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]

سندرم خستگی مزمن (CSF) چیست و چگونه رفع میشود؟

دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]

بوتاکس؛ کاربردها، نحوه تزریق، عوارض، مراقبتها، هزینه

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]

چگونه زنان مبتلا به واژینیسموس و همسرانشان می توانند از نظر جنسی رشد کنند؟

دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]

فول بادی و توتال بادی در لیزر شامل چه قسمت هایی میشوند؟

کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]

بعد از بیوپسی پستان به چه مراقبتهایی نیاز است؟

دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]

کاتتر چیست و کاتتر گذاری چه کاربردی دارد؟

آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]

آیا کاشت ابرو برای آقایان خوب است؟

دکتر محسن سلیمانی [ پوست و مو ]

رادیوگرافی برای تشخیص آبسه دندان

دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]

روشهای درمان متخصصان طب فیزیکی برای ضعف رفتن دست

دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
دکتر عنایت الله ایزدی - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر عنایت الله ایزدی

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.izadidr.ir
دکتر میترا مولائی نژاد - متخصص سلامت جنسی و باروری
دکتر میترا مولائی نژاد

متخصص سلامت جنسی و باروری


www.drmolaei.ir
دکتر مجید حقیقت - متخصص کلیه و مجاری ادراری
دکتر مجید حقیقت

متخصص کلیه و مجاری ادراری


www.drhaghighat.ir
دکتر غلامرضا سیف - متخصص رادیولوژی و سونوگرافی
دکتر غلامرضا سیف

متخصص رادیولوژی و سونوگرافی


www.drseif-radiology.ir
دکتر سلمان فلاح - متخصص طب فیزیکی و توانبخشی
دکتر سلمان فلاح

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی


www.drsalmanfallah.ir
دکتر رضا رباطی - متخصص پوست و مو
دکتر رضا رباطی

متخصص پوست و مو


www.drrobati.ir
دکتر شهریار لقمانی - فوق تخصص جراحی پلاستیک
دکتر شهریار لقمانی

فوق تخصص جراحی پلاستیک


www.drloghmani.ir
دکتر لادن ناظمی - پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی
دکتر لادن ناظمی

پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی


www.doctornazemi.ir
دکتر رامین مدرسی - پوست ، مو و زیبایی
دکتر رامین مدرسی

پوست ، مو و زیبایی


www.doctormodaresi.ir
دکتر منصوره پژمان منش - متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی
دکتر منصوره پژمان منش

متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی


www.dr-pejmanmanesh.ir
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت