سوال :

سلام روز سوم پریودم ازمایش هورمونی دادم fsh من ۱۰ونیم و lh 7.5 بوده فری تستوسترونم ۱.۴۲ و TSH من ۱.۶۹ ایا مشکلی وجود داره؟ و اینکه سونوگرافی پلیک باید درزمان پریود انجام داد یا بعدش؟


دکتر منصوره پژمان منش :

سلام دوست عزیز.بهتر است سونوگرافی در اوایل سیکل قاعدگی روز 1-4 پریود انجام شود.ازمایش هورمونی هم باید با توجه به جواب سونوگرافی تفسیر شود.ازمایش تیروئید شما نرمال است.

[1399-10-19]


پاسخ سوال پزشکیغربالگری

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
۱۴ راه کاهش درد دنبالچه هنگام بارداریدکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
آشنایی با بیماری های شایع پوستیکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
آیا عدم تقارن بیضه ها خطرناک است؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
لیزر درمانیدکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
درمان التهاب مفصل ساکروایلیاک با تزریق در مفصل ساکروایلیاکدکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
دلایل خارش پوست در بهار و درمان آنکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
عوارض منفی کم شنوایی بر روابط بین فردیدکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]
شایعترین بیماریهای کلیهدکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
سونوگرافی روده جهت تشخیص انسداد روده چگونه انجام میشود؟دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت