سوال :

سلام خسته نباشید . من ۴۱ سالمه شوهرم ۳۸, ساله . اسپرمش خیلیییی ضعیفه ومنم متاسفانه تخمک گذاریم از بین رفته تغریبا . آیا تنها راه بارداری من آی وی اف و یا عملهای دیگه است یا میتونم به صورت طبیعی باردار بشم ممنونم از پاسخگوییتون


دکتر منصوره پژمان منش :

سلام دوست عزیز. تحت نظر پزشک فوق تخصص ناباروری باشید . با توجه به شرایط باید از روش ای وی اف استفاده کنید. [1400-10-28]


پاسخ سوال پزشکیآی وی اف

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
واریس بیضه چیست؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
بیماری شایع پوستی کهیر چیست؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
پیچ خوردگی زانو چیست و چه علائمی دارد؟دکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
جراحی ها و تزریقات جوانسازی و زیبایی صورتدکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
سوالات مربروط به پیشگیری از آرتروز در جوانیدکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
علائم و روشهای درمان سرطان رحمدکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
جامع ترین اطلاعات درباره بوتاکسدکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]
درمان درد آرنج و علت آندکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
کاشت مو برای چه افرادی مناسب است؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت