سوال :

سلام من چند ساله عمل دیسک کمر انجام دادم بعد قبل عمل رگ سیاه تیک من پای چپ منو لاغر کرده بود مسیر رگ بی حس شوده از لگن تا مچ پام .از وقتی که بی حس شوده هراز گاهی تاول میزنه توش پر ابه بعد میترکه کلی اذیت میکنه تا خوب شه .به نظر شما چی استفاده کنم تا خوب شه


دکتر رامین مدرسی :

با سلام .به احتمال قوی به دلیل بی حس بودن موضع ، فشار بیش از حد به ناحیه وارد میشود و ایجاد تاولها به این دلیل است پیش از هر اقدام باید علت برطرف شود لذا توصیه میشود درمانهای تکمیلی پس از عمل دیسک کمر تحت نظر پزشک خود را انجام دهید [1400-07-24]


پاسخ سوال پزشکیدیسک لاغری لگن

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
درمان واریکوسل با لاپاراسکوپی، علت و نحوه انجامدکتر مجید حقیقت [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
حاملگی مولدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
انسداد مجاری ادراری چیست و چگونه درمان میشود؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
هایفوتراپی چه روشی است و چه تاثیری روی پوست دراد؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
بسته بودن لوله های رحمیدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
بیماری های بدخیم پوستیکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
کورتاژ تشخیصیدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
تحریک بیش از حد تخمدان ( OHSS )دکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت