سوال :

سلام من خانم24ساله هستم که چندماهیه که اول پوست سرم چرب شد و بعدموهام نازک شدن و شروع به ریزش کردن دکتر رفتم آزمایش نوشتن که ویتامین دی و فریتین من پایین بود که قرص آهن و ویتامین دی یه ماهه مصرف میکنم و شیش تا آمپول ویتامین ب هم زدم و محلول و شامپو ضدریزش لامینین هم استفاده کردم اما تغییری رو حس نکردم ضمن اینکه همزمان جوشام با وجود اینکه رواکوتان مصرف میکردم و خوب شده بود دوباره شروع شد.میخواستم نظر شما رو بدونم با سپاس


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

راکوتان باید قطع شود و بررسی مجدد انجام شود درباره علت ریزش مو و درمان ادامه پیدا کند [1400-12-02]


پاسخ سوال پزشکیراکوتان ریزش مو

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
10 سوال رایج درباره تزریق بوتاکسدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
هایفوتراپی روشی برای جوانسازی و لیفتینگ پوستدکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
انواع بیماری های گوش و حلق و بینیآقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
علت و درمان بی اختیاری ادراری در زنان و مرداندکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
عوارض کاهش وزن و لاغری برای پوست صورت و بدن چیست؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
تشخیص سندرم تخمدان پلی کیستیک با سونوگرافیدکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
رفع تیرگی اندام تناسلی بانوان با لیزردکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
پاسخ به سوالات درمان اسکار با لیزردکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت