سوال :

سلام واریکوسل داشتم عمل کردم اسپرم تغییری نکرده چکار بکنم؟؟؟


دکتر مجید حقیقت :

درود و ادب . از دو ماه بعد از عمل جراحی ممکن است اسپرم شروع کند به بهبودی ولی بر اساس شرایط عمل و شرایط بیمار ممکن است بهبودی به صورت تاخیری تر ایجاد شود اگر واریکوسلی باقی نمانده باید صبر کنند و اگر واریکوسل هنوز هست باید معاینه بشوند . [1396-06-30]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شمس آبادی ، مقابل بیمارستان عیسی بن مریم ، ساختمان 71
تلفن : 3220549 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
پرسش و پاسخ درباره پارگی دیسک کمردکتر احمد شکرچی زاده [ متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات ]
فیزیوتراپی و توانبخشی در طب فیزیکیدکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
بلفاروپلاستی غیر جراحی پلک با پلاسما جتدکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است ؟دکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
درمان غدد خوش خیم پستاندکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
تفاوت روش شنوایی کلامی با روش شنوايی شفاهیدکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]
بهترین روشهای مراقبت از مودکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
اثر تصاويرجنسی بر کودکاندکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]
بیماری واریکوسل چیست و چه عوارضی دارد؟دکتر مجید حقیقت [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت