سوال :

با سلام وخسته نباشید بنده نزدیک به ۷۰ روز است که عمل لیزیک کردم و دید چشمانم ب مرور بهبود پیدا کرد و دیدم خوب شده بود ولی الان نزدیک به دو هفته است که احساس میکنم دید چشمانم کاهش یافته . ممنون میشم راهنماییم کنید


دکتر سیروس بخت آور :

درود و ادب . بهتز است دوباره معاینه شوید و وضعیت قرنیه بررسی شود که روشن شود آیا اپی تلیوم و سطح قرنیه دچار کدروت نشده باشد و یا اینکه آستیگماتیسم بوجود نیامده باشد . [1396-10-03]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک بی3 ، طبقه سوم ، واحد 301
تلفن : 32240818 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
رفع افتادگی پلک با بوتاکس چگونه است؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
بهترین کرم ضد آفتابدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
پی آر پی در درد های عضلانی اسکلتیدکتر غلامرضا رئیسی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
پرسش های متداول فیلرهای پوستدکتر کاوه کریمی راد [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
میخچه چیست، چه علائمی دارد و چگونه درمان میشود؟دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
میکرواسکالپ سر چیستدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
روشهای غیر جراحی لیفت گونهدکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
آزمایشات هورمونی زناندکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
درمان فلج بلز با فیزیوتراپی و حرکات اصلاحیدکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت