سوال :

سلام دکتر خسته نباشید .خواهش میکنم کمکم کنین. بنده پسری ام 25 ساله که حدود سه ساله متوجه شدم واریکوسل دارم. الان یک ساله خیلی شدید تر شده .سمت چپ گرید 3 و راست گرید 1 و کاملا اویزان شده است. شاید الان بدترشده.عمل نکردم. مدتیه درد دارم. ازون مهم تر دکتر چند ماهه دچار اختلال نعوذ شدم و نعوذ ناقص دارم. و منی بنده حجم خیلی کم و تغییر رنگ داده . دارم دچار افسردگی میشم. خیلی نگرانم چون به تازگی نامزد کردم. ایا بخاطر واریکوسل هستش؟


دکتر مجید حقیقت :

درود و ادب . واریکسول باعث ناتوانی جنسی نمیشود ولی میتواند موجب ناباروری بشود . واریکوسل سمت که چپ گرید 3 هست نیاز به عمل جراحی دارد ولی برای تصمیم گیری نسبت به سمت راست باید ازمایش اسپرم انجام شود و بسته به جواب آن باید تصمیم گیری شود برای جراحی . [1396-05-08]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شمس آبادی ، مقابل بیمارستان عیسی بن مریم ، ساختمان 71
تلفن : 3220549 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
تشخیص حاملگی پوچ با سونوگرافیدکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
مواد توان افزادکتر محمد آذربایجانی [ اعصاب ، روان و مشاوره ]
توصیه هایی برای کاهش ورم پاها در طی بارداریدکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
پوستی شاداب و جوان با ویتامین هادکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
ژل های دائمی یا غیرقابل جذب چه هستند؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
کف پای صاف چیست و روشهای درمان آن کدام است؟دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
انواع آسیب های ورزشیدکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
بیماری آلوپسی چیست؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
فریز اسپرم در کلینیک دکتر ایزدی؛ هزینه بانک اسپرم اصفهاندکتر عنایت الله ایزدی [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت