سوال :

سسلام من 27 سالمه،و باید به خاطر بچه دار شدن ای وی اف بشوم. همسرم 30ساله و واریکوسل متوسط دارد.و دکتر به ما گفته که باید برای تشکیل جنین میزان دی اف ای به زیر 15برسد ایشان میزان 27 است.حدود یک سال است که داروهای تقویتی میخورن ولی میزان دی اف ای تغییر نکرده است. به نظر شما باید چه کار کنیم ؟ایا میتونیم عمل ای وی اف انجام بدهیم؟به نظر شما عمل واریکوسل تاثیری دارد؟ نظر شما چیست


دکتر مجید حقیقت :

درود و ادب . اگر واریکوسل بارز وجود دارد بهتر است قبل از هر اقدامی واریکوسل جراحی بشود . [1396-06-30]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شمس آبادی ، مقابل بیمارستان عیسی بن مریم ، ساختمان 71
تلفن : 3220549 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
پارگی مینیسک زانو چیست؟دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
تفاوت مزونیدلینگ و میکرونیدلینگ در چیست؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
فلج مغزی چیست؟علائم،انواع،پیشگیری و درماندکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
تزریق ژل بینی برای فرم دهی بدون جراحیدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
تاثیر برند بوتاکس و جنس پوست در افزایش ماندگاریدکتر مینا دادگر [ پوست ، مو و زیبایی ]
گزگز پا و سندروم تارسال تانلدکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
انواع بیماری های گوش و حلق و بینیآقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
چرا جوش میزنیم و درمان جوش یا آکنه چیست؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت