سوال :

سسلام من 27 سالمه،و باید به خاطر بچه دار شدن ای وی اف بشوم. همسرم 30ساله و واریکوسل متوسط دارد.و دکتر به ما گفته که باید برای تشکیل جنین میزان دی اف ای به زیر 15برسد ایشان میزان 27 است.حدود یک سال است که داروهای تقویتی میخورن ولی میزان دی اف ای تغییر نکرده است. به نظر شما باید چه کار کنیم ؟ایا میتونیم عمل ای وی اف انجام بدهیم؟به نظر شما عمل واریکوسل تاثیری دارد؟ نظر شما چیست


دکتر مجید حقیقت :

درود و ادب . اگر واریکوسل بارز وجود دارد بهتر است قبل از هر اقدامی واریکوسل جراحی بشود . [1396-06-30]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان شمس آبادی ، مقابل بیمارستان عیسی بن مریم ، ساختمان 71
تلفن : 3220549 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
بیماری لیکن پلان چیست و چه علائمی دارد؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
عمل پی آر کی (PRK) چیست؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
سلامتی پوست ، مو و ناخندکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
برداشتن خال، زگیل و ضایعات پوستیدکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
لیپولیز چیست و چه کاربردی دارد؟کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
علت و درمان ریزش مو در طب سنتی ایرانیدکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]
اگزمای ناحیه پوشک در کودکان چیست و چگونه درمان میشود؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت