سوال :

سلام خدمت خانم دکتر عزیز.من هفته ۲۷ بارداری هستم.و در هفته ۱۹سرکلاژ شدم.الان دو هفته است سوزش دارم.آزمایش دادم عفونت کمی داشتم سفکسیم مصرف کردم اما خوب نشدم.خواستم علت رو بدونم.با تشکر


دکتر منصوره پژمان منش :

با سلام. در صورت سوزش ادرار و عدم بهبودی با مصرف دارو ، یک هفته بعد از اتمام دارو ، کشت ادرار را تکرار کنید.در صورت ترشحات عفونی واژن بایستی توسط متخصص زنان و زایمان ، معاینه انجام شود. [1400-03-31]


پاسخ سوال پزشکیبارداری

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
اگر لب شما هم تبخال میزند این مطلب را بخوانیددکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
مزوژل پروسترولین ضد لک چیست؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
کربوکسی تراپی زیر چشم چیست؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
در بارداری چه سونوگرافی ضروری است؟دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
چرا باید از موها در برابر نور آفتاب محافظت کنیم؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
مقایسه جوانسازی پوست با آر اف فرکشنال و لیزر اندولیفتدکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
بهترین زمان ترمیم تزریق چربی؛ شارژ تزریق چربیدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
کم شنوایی عامل تغییر نحوه پردازش صدادکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]
عکس پا در چه شرایطی تجویز میشود؟دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت