سوال :

باسلام.آقایه دکتر میخواستم بدونم که آیا استفاده مداوم از شامپوducray اسکینورم خشک سبب ریزش مو میشود؟چون 6 ماه پیش به دکترپوست مراجعه کردم بخاطر قرمزی صورتم ایشون این قرمزی و نوعی قارچ تشخیص دادن و برایه یک ماه این شامپورو تجویز کردن که بسیار خوب بود وصورتم خوب شد اما به محض قطع کردن شامودوباره صورتم قرمز میشود الان 6 ماه است که مدام استفاده میکنم.میخواستم بدونم استفاده مدام از این شامپو آیا باعث ریزش مو میشود؟چون ترکیبات شیمیایی دارد میپرسم ممنون


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

ممکن است خشکی بدهد ولی بعید است که علت ریزش مو باشد برای علت و درمان ریزش مو دنبال دلایل دیگری باشید [1401-09-15]


پاسخ سوال پزشکیریزش مو درمان ریزش مو

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
تغییر زاویه چانه با تزریق ژل هیالورونیک اسیددکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
علائم و تشخیص تنگی کانال نخاعی گردندکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
نقش فیزیوتراپی در مدیریت بیماری پارکینسونآقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
بلفاروپلاستی پلک شرقی چگونه است؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
روشهای درمان و رفع فوری دندان درددکتر پدرام دانش کاظمی [ متخصص ارتودنسی ]
جوان سازی واژن با روشهای جراحی و غیر جراحیدکتر زهرا صابری [ متخصص زنان و زایمان ]
هایفوتراپی؛ لیفتینگ پوست صورت و گردن بدون جراحیدکتر فریبا خضرایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت