سوال :

سلام اقای دکتر ،بنده ۲ماهه پیش امپول پروژسترون زدم که عادت ماهانه بشم جای امپول هنوز ضربه میخوره درد میگیره و یه مدتم سر بود اطرافش ،الانم مدتیه ران پام همون سمت سر شده دلیلش چی میتونه باشه ایا از تزریقه بی حسی و سر شدن روی ران پام


دکتر علی نقره کار :

سلام بعیده ولی اگر قرمزی و تورم نداره اهمیتی نداره و خود به خود خوب میشه [1400-12-22]


پاسخ سوال پزشکیدپارتمان پا

آدرس مطب : تهران، میدان آرژانتین، ابتدای خیابان الوند، ساختمان مرکزی پزشکان،طبقه اول
تلفن : 88670088 - 021

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
نقش ویتامین B12 در اختلال نعوظدکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
دلایل ایجاد تبخالدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
رفتار درمانی در اضطرابدکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]
همه چیز درباره توده های خوش خیم پستاندکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
روشهای درمان زخم دیابتی کدامند؟دکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
میکرونیدلینگ چیست ؟دکتر رضا رباطی [ متخصص پوست و مو ]
رابطه تغییرات مو و سلامتی مادکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
آناتومی زانو و التهاب بورس هادکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
تاثیر سرما در ایجاد درد در کلیه هادکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت