سوال :

با عرض سلام.آقای دکتر من مدتی است که به تجویز خودتان برای درمان جوشهایم قرص راکوتان مصرف میکنم و حدود 60 عدد مصرف نموده ام.اخیرا لکه های قرمزی روی دستم ظاهر شده اند. برای درمان لکه ها چه راه حلی وجود دارد؟آیا مصرف بیشتر دارو لکه های بیشتری ایجاد نمیکند؟؟


دکتر جمال الدین حسن زاده :

فعلا با مرطوب کننده مثل وازلین چرب کنید [1401-03-07]


پاسخ سوال پزشکیراکوتان

آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
نحوه انجام مزوتراپی چگونه است؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
لیفت چشم گربه ای با نخ چگونه انجام میشود؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
تفاوت پینگوکولا و ناخنک چشمدکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
آیا لیزر موهای زائد عوارض دارد؟دکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
نقش تغذیه و سلامت ناخنهادکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
علت و علائم التهاب تاندون شانهدکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
کاربرد پی آر پی چیست و چگونه انجام می شود ؟دکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]
تزریق ژل در اصفهان توسط دکتر واعظ، متخصص پوست و مودکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت