سوال :

با سلام بنده دچار ریزش موی ارثی هستم پدر و برادرم هر دو تاس هستن و من هم شاهد نازک شدن مو ها و عقب رفتن خط رویش هستم بیست سالمه و از محلول ماینوکسیدیل پنج استفاده می کنم ایا شما صلاح میدونید مصرف فیناستراید رو هم شروع کنم نگران عوارضش هستم لطفا راهنمایی کنید.مرسی


دکتر گیتا فقیهی :

سلام،باتوجه به سن شما بهتر است برای جلوگیری از ریزش بیشتر تحت نظر پزشک باشید.ممکن است نیاز به تجویز داروها هورمونی داشته باشید. [1395-08-05]


پاسخ سوال پزشکیمو ماینوکسیدیل فیناستراید

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند،بلوک آ،طبقه سوم،کلینیک صدف
تلفن : 32240828 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
همه چیز در مورد پروتز چانهدکتر شهریار لقمانی [ فوق تخصص جراحی پلاستیک ]
علت و علائم گرفتگی رگ گردندکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
دلایل کهیر زدن پوست و راه های درمان آندکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
درمان قوز کمر با روش های بدون جراحی و فیزیوتراپیدکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
چالش های ازدواج در زنان مبتلا به سرطان پستاندکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
پنج راه حفاظت از پوستدکتر سهیلا طاهری [ متخصص پوست و مو ]
یبوست و درمان آن با ورزشدکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
تزریق ژل به شقیقه و هر آنچه باید درباره آن بدانیددکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت