سوال :

سلام خانم دكتر سال نو شما مبارك ،من قبلا تري اكنيل اونً استفاده ميكردم مشكليً نداشتم.رفتم دوباره از به لوازم ارايشي بهداشتي كرفتم .الان زدم اون جايي كه استفاده شده جوش زده همه حالت سر سفيد كه قرمزي م نداره الان جي كار كنم استفاده كنم؟علتش چيه؟جعبه كرم انداحتم دور كه تاريخ مصرفشو ببينم نميدونم علتش جيه


دکتر گیتا فقیهی :

سلام،بایستی آن کرم را قطع نمائید و از ژل ترتینوئین مو ضعی 5 درصد هر شب روی محل آکنه ها بزنید [1396-01-16]


پاسخ سوال پزشکیجوش صورت

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند،بلوک آ،طبقه سوم،کلینیک صدف
تلفن : 32240828 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
جوانسازی پوست صورت و گردن با مزوتراپیدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
عادت های غلط در مورد ناخندکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
بهترین سن برای تزریق بوتاکس چه زمانی است؟دکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
هیرسوتیسم و بارداریدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
درمان سریع چین و چروک های ظریف پوستدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
درمان میگرن با طب سوزنیدکتر محسن پرچمی [ طب سوزنی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت