سوال :

با عرض سلام خدمت خانم دکتر من الان حدود 30سال سن دارم.من حدود ده سال است که دچار جوش های چرکی در کف سر هستم که منجر به ریزش مو شده است .البته سال های اولیه اینقدر شدید نبود و با خوردن مدتی آنتی بیوتیک زیر نظر پزشک درمان میشد .تا اینکه در سن 27 سالگی دچار جوش شدید شدم حتی به صورتم سرایت کرد و در نهایت کارم به مصرف راکوتان کشید و6 ماه استفاده کردم.و به چند پزشک مراجعه کردم و همگی اعلام کردند که 99درصد خوب میشوی اما متاسفانه بازهم کف سرم جوش چرکی میزند.خانم دکتر لطفا راهنمایی بفرمایید خسته شدم


دکتر گیتا فقیهی :

سلام،دارویی که به آقایان توصیه میشود فیناستراید است که البته بهتر است تحت نظر پزشک به مداوا ادامه دهید [1396-03-27]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند،بلوک آ،طبقه سوم،کلینیک صدف
تلفن : 32240828 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
محافظت از پوست با ضدآفتابدکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
تعداد دفعات نرمال رابطه جنسیدکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
معافیت پزشکی بیماری های استخوانی و اسکلتیدکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد، صورت، بدن و بیکینیدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
آب درمانی برای دردهای مفصلی و عضلانیدکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
درمان کاهش میل جنسی در زنان با لیزر مونالیزادکتر زهرا صابری [ متخصص زنان و زایمان ]
رادیوگرافی لگن در منزلآقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
مزاج شناسی و اصلاح طبع در طب سنتی ایرانیدکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت