سوال :

سلام من سیو پنج سالمه و پسرم.ناحیه زیر چشم و گونه هام تحلیل رفته و باعث مسن نشان دادن چهرم شده یکبار تزریق جل در ناحیه زیر چشم انجام دادم ولی زیر چشمم بازم خالیه و پر پر نشد به دکتر که گفتم اینکه با قبل فرقی نکرده گفتند ریاد نمیشه ترزیق انجام داد بنظر شما چیکار کنم ذیر چشمام و گونه هام کاملن پر پر بشن و گونه هام برجسته بشن. مرسی


دکتر گیتا فقیهی :

سلام شما بایستی توسط پزشک مورد معاینه قرار گیرید کارهایی نظیر مزوتراپی،تزریق چربی و انواع فیلر برای رفع کبودی مناسب است که در جلسه مشاوره درمان مناسب تعیین میشود البته تمامی این درمانها نیاز به جلسات ترمیم و پس از گذشت دوران خود نیاز به تمدید دارند.برخی داروها و ویتامین ها به بهبود این مسئله کمک شایانی میکنند [1396-08-13]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند،بلوک آ،طبقه سوم،کلینیک صدف
تلفن : 32240828 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
متخصص رادیولوژی Radiologist چه کسی است؟دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
لیزر موهای زائددکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
۷ قدم کنترل آرتروز مفاصل میان مهره ایدکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
ده نکته تزریق بوتاکسدکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
کک مک چیست ؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
ابداع درمان جديد برای بيماری وزوز گوشدکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]
توصیه های عمومی برای بیمار مبتلا به سرطاندکتر عبد الرحیم حزینی [ فوق تخصص آنکولوژی ]
ناباروری با سموم و آفت کش هادکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
رازهای موفقیت پیوند مودکتر رضا رباطی [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت