سوال :

سلام من سیو پنج سالمه و پسرم.ناحیه زیر چشم و گونه هام تحلیل رفته و باعث مسن نشان دادن چهرم شده یکبار تزریق جل در ناحیه زیر چشم انجام دادم ولی زیر چشمم بازم خالیه و پر پر نشد به دکتر که گفتم اینکه با قبل فرقی نکرده گفتند ریاد نمیشه ترزیق انجام داد بنظر شما چیکار کنم ذیر چشمام و گونه هام کاملن پر پر بشن و گونه هام برجسته بشن. مرسی


دکتر گیتا فقیهی :

سلام شما بایستی توسط پزشک مورد معاینه قرار گیرید کارهایی نظیر مزوتراپی،تزریق چربی و انواع فیلر برای رفع کبودی مناسب است که در جلسه مشاوره درمان مناسب تعیین میشود البته تمامی این درمانها نیاز به جلسات ترمیم و پس از گذشت دوران خود نیاز به تمدید دارند.برخی داروها و ویتامین ها به بهبود این مسئله کمک شایانی میکنند [1396-08-13]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند،بلوک آ،طبقه سوم،کلینیک صدف
تلفن : 32240828 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
پاسخ به سوالات خوانندگان در مورد دیسک کمر و سیاتیکدکتر غلامرضا رئیسی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
از ایمپلنت انتظار چه چیزی را باید داشته باشیددکتر بیژن موحدیان [ متخصص جراحی فک و صورت و زیبائی ]
علت ایجاد شوره سر و درمان آندکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
بیماری های پوستی دوره سالمندیدکتر رضا رباطی [ متخصص پوست و مو ]
مال اکلوژن چیست و چگونه درمان می شود؟دکتر پدرام دانش کاظمی [ متخصص ارتودنسی ]
آفت عودکننده دهان؛ علل، تشخیص و روش های درماندکتر امیر منصور شیرانی [ متخصص بیماریهای دهان و دندان ]
آزمایش ذخیره تخمداندکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
بوتاکس؛ کاربردها، نحوه تزریق، عوارض، مراقبتها، هزینهدکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
انواع روشهای درمان کمر درددکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت