سوال :

سلام میخواستم بدونم استفاده از موم برای از بین بردن موهای زائد بدن پوست رو تیره میکنه؟یا به مرور زمان سبب تیره شدن پوست میشه؟ممنون


دکتر گیتا فقیهی :

سلام باعث ایجاد موهای زیر پوستی میگردد که ممکن است باعث ایجاد لک و اسکار گردد [1396-12-16]


پاسخ سوال پزشکیپوست

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند،بلوک آ،طبقه سوم،کلینیک صدف
تلفن : 32240828 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
پیلینگ؛ پاکسازی و لایه برداری شیمیاییدکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
درباره فوق تخصص درد بیشتر بدانیدآقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
کلیه نابجا چیست و چه علائمی دارد؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
راهکارهایی برای سفید کردن کشاله راندکتر سهیلا طاهری [ متخصص پوست و مو ]
انواع بریس مناسب ضایعات نخاعیدکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
درمان موثر تعریق کف دست و پادکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
خوراکیهایی که باعث می شوند جوش نزنیمدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
تزریق ژل یا چربی، کدام بهتر است؟دکتر رضا رباطی [ متخصص پوست و مو ]
درمان اشک ریزش چشم با جراحی مجرای اشکی به روش اندوسکوپیدکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت