سوال :

سلام من دختر 19 ساله هستم که در سال 95 دو قسمت از قسمت سمت راست صورتم رو سالک زد. درمان کردم و 14 بار تزریق موضعی انجام دادم الان جای فرورفتگیشون باقی مونده .میتونم برای رفع این مشکل کاری انجام بدم؟ یکی از این سالک ها که در گونه ام هست باعث شده که گونه سمت راستم کمی ورم داشته باشه. خیلی کمه ورم ولی خب باعث میشه موقع خندیدن چشم راستم بیشتر جمع بشه.برای این مشکل هم میتونم کاری انجام بدم یا غیرقابل درمانه؟؟ ساکن اهواز هستم ممنون


دکتر گیتا فقیهی :

سلام باتوجه به نوع بیماری و اسکار بوجود آمده بهتر است با جراح پلاستیک مشورت نمایید [1398-04-24]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند،بلوک آ،طبقه سوم،کلینیک صدف
تلفن : 32240828 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
سلولیت چیست، چه علتی دارد و چگونه درمان میشود؟دکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
اختلال خواندن و نوشتن چیست ؟ بخش دومدکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]
عمل لیزیک چشم آستیگماتدکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
کورتاژ تشخیصیدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
علل ودرمان لکنت زبان در کودکان - قسمت دومدکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]
آناتومی سیستم باروری آقایاندکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
سوالات متداول درباره لیزیک قسمت هفتمدکتر سیروس بخت آور [ متخصص چشم پزشکی ]
کاشت ریش و سبیل به روش FUTکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت