سوال :

سلام من دختر 19 ساله هستم که در سال 95 دو قسمت از قسمت سمت راست صورتم رو سالک زد. درمان کردم و 14 بار تزریق موضعی انجام دادم الان جای فرورفتگیشون باقی مونده .میتونم برای رفع این مشکل کاری انجام بدم؟ یکی از این سالک ها که در گونه ام هست باعث شده که گونه سمت راستم کمی ورم داشته باشه. خیلی کمه ورم ولی خب باعث میشه موقع خندیدن چشم راستم بیشتر جمع بشه.برای این مشکل هم میتونم کاری انجام بدم یا غیرقابل درمانه؟؟ ساکن اهواز هستم ممنون


دکتر گیتا فقیهی :

سلام باتوجه به نوع بیماری و اسکار بوجود آمده بهتر است با جراح پلاستیک مشورت نمایید [1398-04-24]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند،بلوک آ،طبقه سوم،کلینیک صدف
تلفن : 32240828 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
آیا بلفاروپلاستی بدون عمل جراحی امکان پذیر است؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
تاثیر طب سوزنی در درمان گردن درددکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
شناسایی و تشخیص انزال تاخیر یافتهدکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
درمان آرتروز و ساییدگی مفصل زانو با طب فیزیکی و حرکات اصلاحیدکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
دستاورد جدید محققان در درمان وزوز گوشدکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]
در مورد هیدرودرم ابریژن بیشتر بدانیدکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
ورزشهای مفید برای مشکل شانه یخ زده یا منجمددکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
دانه های فوردایس روی لبدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت