سوال :

سلام و خداقوت. خانم دکتر من یک سال پیش برای جوشهای صورتم طبق تجویز پزشک قرص داکسی سایکلین مصرف کردم.فکر میکنم دوره سه ماهه بود و شاید هم شش ماهه. الان یکی دوماهی هست دوباره صورتم به هموندسبک پارسال و از همان نوع جوشها میزنه. یعنی درد داره و قرمز میشه. میخاستم ببینم میتونم دوباره از این قرص استفاده کنم و تا چه مدت؟ از پاسخگوییتون بینهایت سپاسگزارم


دکتر گیتا فقیهی :

سلام برای یک دوره 2-3 ماهه میتونید استفاده کنید. [1398-07-08]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، مجتمع آژند،بلوک آ،طبقه سوم،کلینیک صدف
تلفن : 32240828 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
سونوگرافی پستان چیست و چگونه انجام می شود؟دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
علت علائم و درمان التهاب مفصل لگندکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
مگنتوآنسفالوگرافی(MEG) چیست و چه کاربردی دارد؟دکتر احمد شکرچی زاده [ متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات ]
عمل بلفاروپلاستی ترانس کونژ چیست؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
نکات مراقبتی در مورد مودکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
جوانسازی پلک با پلاسما چگونه است؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
آیا مزوتراپی روشی برای درمان لک صورت است؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
ژل لب طبیعی؛ تزریق ژل لب مدل نچرالدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
بالا بردن ابرو با تزریق بوتاکس + هزینه بوتاکس ابرو در اصفهاندکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت