سوال :

با سلام من 37 سالمه . دوازده سال پیش سر زلیمان اول دخترم بعلت خونریزی شدید رحممو برداشتن هیستوکرومی البته تخمدانها و همه چیز هست فقط دهانه رحم رو برداشتن الان بچه میخوام چکار کنم راهنمایی کنین . چه راهی دارم . ممنون


دکتر منصوره پژمان منش :

سلام دوست عزیز. استفاده از روش ای وی اف با تخمک خودتون و بعد رحم اجاره ای برای کاشت جنین. [1399-10-05]


پاسخ سوال پزشکیخونریزی رحم

آدرس مطب : اصفهان ، دروازه شیراز ،ابتدای خ چهارباغ بالا ،نبش کوی بهار آزادی ،مجتمع بهار ،طبقه دوم واحد 205
تلفن : 36206186 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
دمودکس چیست و چگونه درمان میشود؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
افرادی که پوست چرب دارند، بخواننددکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
درمان قطعی فرورفتگی دور چشمدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
درباره درمان جوش بیشتر بدانیدکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
طول عمر اسپرم چقدر است؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
تعریف فلج مغزی همی پلژیدکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
مایع آسیت چیست و به چه دلیل نیاز به تخلیه دارد؟دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
جراحی افتادگی پلک بالا به چه دلایلی انجام می شود؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
لیزر فراکسل برای جای جوشدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت