سوال :

سلام دکتر. دو هفته س عمل رینو انجام دادم. بعد از عمل صورتم بشدت جوش زده. جوشهای ریز و قرمز. پوستم خیلی چربه. لطفا راهنماییم کنید چی مصرف کنم جوشها زودتر ازبین برن. درضمن زیر چشمام هنوز کبوده لطفا درمان کبودی رو هم بهم بگید ممنون


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

یک محلول آنتی بیوتیگی مثل کلیندامایسین استفاده كنيد. کبودی بعد رینوپلاستی طی زمان از بین میرود [1401-01-28]


پاسخ سوال پزشکیرینوپلاستی

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
کاربرد البو بریس یا ارتز تنیس آلبودکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
بررسی نکات مهم و هزینه کانتورینگ صورت با تزریق ژلدکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
مزایای به کارگیری دستگاه تحریک طناب نخاعیدکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
همه چیز درباره عوارض تزریق بوتاکسدکتر مینا دادگر [ پوست ، مو و زیبایی ]
فریز درمانی پوست چیست و چگونه انجام میشود؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
پانچ صورت چیست؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
بیماری ناگاشیما یا خارش لک داردکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
علت سوزش کف پا در شب چیست؟دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
مراقبت های قبل و بعد از عمل لیزر دیسک کمردکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت