سوال :

باسلام خدمت شما من 29 ساله به مدت 4ساله که ازدواج کردم در این مدت با کاندوم جلوگیری کردم و پریودهای منظم 30 یا 28 روزه داشتم الان 2 ماهه که تصمیم به بارداری گرفتم ماه پیش 7روز پریودم عقب افتاد بیبی چک زدم منفی شد وبعد پریود شدم این ماه نیز 6 روزه که عقب انداختم تست بیبی چک زدم باز منفی شد - از شما خانوم دکتر عزیز می خواه راهنمایی کنید منو چرا این 2 ماه که تصمیم به بارداری گرفتم پریودم نامنظم شده آیا من مشکلی دارم چرا باردار نشدم


دکتر میترا مولائی نژاد :

کاربر گرامی، درجاتی از بی نظمی پریود در ماههایی که زوح برای بارداری اقدام میکنند به صورت تجربی مشاهده می شود در صورتی که فرد مشکل خاصی از نظر هورمونی نداشته باشد این بی نظمی اهمیتی نداشته و مایه نگرانی نیست. فعلا برای بارداری دیر نشده ،میزان شانس باروری در هر سیکل حداکثر 25 درصد است. در صصورت تکرار این بی نظمیها بیش از 3 سیکل برای بررسی هرمونی و سونوگرافی به پزشکتان مراجعه کنید. [1401-08-03]


پاسخ سوال پزشکیبارداری قاعدگی

آدرس مطب : 1
تلفن : 88305686 - 021

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
راه های درمان لک بارداریدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
تورشن یا پیچ خوردگی تخمدان چیست؟دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
تجهیزات و دستگاه های کلینیک پوست و موی دکتر خسروانیدکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
مراقبت های ضروری پس از بوتاکس برای داشتن بهترین نتیجهدکتر محمد رفیع منزلت [ پوست ، مو و زیبایی ]
عوارض جبران ناپذیر خودارضایی واقعیت دارد؟دکتر مجید حقیقت [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
لیفت گوشه های لب با تزریق بوتاکسدکتر مینا دادگر [ پوست ، مو و زیبایی ]
چین و چروک های پوست چگونه درمان میشوند؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
لکه های قهوه ای روی پوست دست نشانه چیست؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت