سوال :

با سلام 48 سال دارم سال 90 ام ار ای گرفتم تشخیص لغزندگی شدید مهره و یک دیسک شدید و دو دیسک خفیف پیشنهاد عمل باز شد انجام ندادم الان در نشستن و ایستادن بیشتر از 5 دقیقه مشکل پیدا کردم گز گز در قوزک پای چپ ایجاد شده درد در باسن و کشاله ران دارم ایا درمان با روش شما موثر هست؟


دکتر احمد شکرچی زاده :

سلام درمان لغزندگی مهره عمل جراحی باز میباشد ولی بیرون زدگی دیسک در اغلب موارد با لیزر پلاسما قابل درمان است. لازم است ام ار ای جدید انجام داده و معاینه شوید تا مشخص شود درمان شما عمل باز است ویا لیزر پلاسما با تشکر [1396-03-25]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان چهارباغ بالابین زمزم و دروازه شیرازکوچه مختاری ساختمان جم طبقه زیرزمین
تلفن : 36622101 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
در چه مواقعی باید رادیولوژی فیستولوگرافی انجام شود؟دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
ماندگاری بوتاکس چقدر است؟دکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
خروج باد از واژن به چه علت و چه زمانی اتفاق می افتد؟دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
تزریق چربی به صورت لاغر بهترین روش برای چاقی و پر شدن صورتدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
همه چیز درباره سنگ کلیه ؛ از تشخیص تا درمان قطعیآقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
اختلال برانگیختگی مداوم تناسلی چیست؟دکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
تعداد دفعات نرمال رابطه جنسیدکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
عکس پا در چه شرایطی تجویز میشود؟دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
پای پرانتزی چیست و بهترین سن برای درمان آندکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت