سوال :

با سلام.خانمی 37 ساله اهل شهرستان میناب هرمزگان هستم.مشکل اینجانب از حدود دو سال و نیم پیش با احساس درد در ناحیه ی کمر وپای چپ شروع شد و مدت یک ماه است که خیلی شدید است.در همان ابتدای مشکل به چندین پزشک متخصص مراجعه نمودم که ناراحتی را دیسک کمر تشخیص دادند.برخی علاج را در عمل و برخی در مصرف دارو و مواظبت دانستند.اکنون هم علایم ناراحتی بنده بصورت احساس درد در کل پای چپ خصوصا ماهیچه زیر،احساس درد همیشگی در ناحیه کمر وسمت چپ لگن است احساس درد در نواحی فوق به هنگام راه رفتن و نشستن شدید تر است


دکتر احمد شکرچی زاده :

سلام در صورتی که درد شما با استراحت و دارو و فیزیوتراپی بهبودی نیابد با لیزر پلاسما قابل درمان است. [1396-03-29]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان چهارباغ بالابین زمزم و دروازه شیرازکوچه مختاری ساختمان جم طبقه زیرزمین
تلفن : 36622101 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
چه عواملی احتمال ابتلای افراد را به تومورهای مغزی افزایش می دهد؟دکتر احمد شکرچی زاده [ متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات ]
5 روش پر طرفدار جوانسازی صورتدکتر سهیلا طاهری [ متخصص پوست و مو ]
روش های درمان درد استخوان دنبالچهدکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
بررسی عوامل افزایش دهنده سندرم تونل مچ دستدکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
چه عوامل و بیماریهایی موجب درد پا میشوند؟دکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
آر اف فرکشنال سوزنیدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
بررسی مضرات سونوگرافی های سه بعدی برای جنيندکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]
جراحی لازک برای افراد نزدیک بین، دوربین و آستیگماتدکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت