سوال :

سلام خانم دكتر موهاي من از سه سال پيش شروع به ريزش كردند كه از تمام قسمتها ريزش پيدا كرده البته از زماني شروع شد كه دكتر قرص لواميزول براي لكه هاي پوستم تجويز كردند كه بعد از مصرف قرصها متوجه ريزش موهام شدم كه الانم موهام نازك و ضعيف و چرب شده و مي خواستم كه ريزش موهام موبوط به قرص لواميزل ميشه يا نه ؟ و چه كار كنم جهت جلوگيري از ريزش موهام كه كم پشت شده ممنون ميشم از راهنمايي شما دكتر محترم


دکتر فاطمه عندلیب :

باسلام خیر .برای تعیین نوع ریزش مو باید معاینه شوید. [1400-12-16]


پاسخ سوال پزشکیریزش مو

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، بن بست پارکینگ عمومی توحید ، مجتمع آسمان ، طبقه چهارم
تلفن : 36260819 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
هر آنچه باید در مورد بیماری ماستیت بدانیددکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
بلفاروپلاستی با لیزر چیست و چگونه انجام میشود؟دکتر شهریار لقمانی [ فوق تخصص جراحی پلاستیک ]
فواید کرم ضد آفتاب و تأثیر آن بر پوستدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
انواع اختلالات صوتلیلا رستم شیرازی [ آسیب شناسی گفتار و زبان ]
کاربرد تزریق مزوژل در لاغریدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
بهترین مراکز ماموگرافی در تهران برای تشخیص زود هنگام سرطاندکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
تاثیر تزریق چربی بر پوستدکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
انواع قوز پشت یا کیفوز و علل بروز آندکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت