سوال :

عرض سلام وادب. دکتر من صورتم بسیار زیاد و شدید جوش میزد که راکوتان خوردم به مدت 11 ماه و یک دوره کامل خورم و جوشهام رفت کامل. الان مشکل من که بسیار اذیتم میکنه و حاضرم هرچه قدر لازمه هزینه کنم تا در کمترین زمان ممکن از بین بره: جای جوشهام به صورت: 1- لک و قرمزی که زیاد و وسیع است 2- فرورفتگی که ریز و کم است برای هرکدام بهترین راه چیه ؟ مخصوصا لک و قرمزی. ممنون از توجهتون


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

برای لک و قرمزی سریعترین روش لیزر است که تعداد جلسات حدود ۳ جلسه است برای فرورفتگی لیزر فرکشنال مفید است ولی ۳-۶ جلسه لازم است [1401-08-04]


پاسخ سوال پزشکیلیزر فرکشنال co2 اسکار آکنه

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
اقدامات قبل و بعد از عمل جراحی هیپوسپادیازیسدکتر مجید حقیقت [ متخصص کلیه و مجاری ادراری ]
عدم تقارن صورت چیست و درمان آن با تزریق فیلر؟کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
عمل میکروسکوپیک مغز برای چه بیمارانی انجام میشود؟دکتر احمد شکرچی زاده [ متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات ]
مامو پلاستی چیست؟ راهنمای ماموپلاستی از زبان دکتر حکیمیاندکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
افتادگی یا مسطح شدن سینه ها پس از زایمان و شیردهیدکتر سید محمد رضا حکیمیان [ بورد جراحی و فلوشیپ جراحی سرطان ]
جراحی پروتز چشم یا چشم مصنوعیدکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
رفع چین و چروک پوستدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
مراحل فیشیال و پاکسازی پوستدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
مواد غذایی مفید برای تقویت و رشد موهادکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت