سوال :

سلام وقتتون بخیر. من یکی از بیمارای خودتون هستم که دو ماه پیش برای ریزش مو به مطب شما مراجعه کردم 60 عدد قرص فیناستراید برام تجویز کردین من قرص ها رو مصرف کردم اثر خوبی روی موهام داشت اما تا حدودی میل جنسی ام را کاهش داده. حالا من مصرف قرصا رو ادامه بدم یا نه؟ اگه مصرف قرصارو ادامه ندم موهام بازم ریزش پیدا میکنه ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید


دکتر جمال الدین حسن زاده :

در صورت قطع قرصها اثرشون بر روی ریزش مو از بین میره. در مورد ادامه درمان خودتون باید تصمیم بگیرید. که آیا واقعا ریزش مو تون چقدر براتون مهمه با توجه به عوارض. البته کاهش میل جنسی ناشی از فیناستراید بعد از قطع دارو از بین میره. [1401-03-23]


پاسخ سوال پزشکیفیناستراید درمان ریزش مو

آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
تزریق بوتاکس برای لبخند زیبا تردکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
علل پتوز یا افتادگی پلکدکتر سیروس بخت آور [ متخصص چشم پزشکی ]
درد قفل شدن و صدا دادن فک ( علت و درمان )دکتر بیژن موحدیان [ متخصص جراحی فک و صورت و زیبائی ]
نکات و پاسخ به سوالات در مورد لیزر ای پی الدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
اسفنکتر مصنوعی ادرار چیست و چه کاربردی دارد؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
روش هایی برای پاکسازی و جوانسازی پوست صورتدکتر پونه دورودی [ کوچینک سلامت و زیبایی ]
معرفی روشهای کاشت مودکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت