سوال :

سلام دکتر جون. پیشونی من خیلی بهتر شده. 1)دارم از صابون سبیوم استفاده می کنم اشکالی که نداره؟ 2)بعد از اصلاح صورت باوجود استفاده از خمیر ریش و افترشیو باز جوش های زیادی بهم می زنه و جاش سرخ میشه،از چه افترشیوی استفاده کنم؟


دکتر علیرضا واعظ شوشتری :

خیر محلول آنتی بیوتیکی باید استفاده نمایید [1401-08-21]


پاسخ سوال پزشکیاصلاح

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان توحید میانی ، قبل از چهارراه پلیس ، مقابل اداره ثبت ، ساختمان آریا ، طبقه اول
تلفن : 91620100 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
سمعک چه کمکی به افراد ناشنوا می کند؟آقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
كفش مناسب در حاملگيدکتر طناز احدی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
موثرترین روش درمان زگیل تناسلی چیست؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
درمان افتادگی پلک ناشی از تزریق بوتاکسدکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
بهترین زمان و روش اصلاح ابرو بعد از کاشتدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
آیا عدم تقارن بیضه ها خطرناک است؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
توصیه های بعد از عمل برداشتن بیضه در مبتلایان به سرطان بیضهدکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
سیر تاریخی درمان در بیماران مبتلا به سیتیک فیبروزیزدکتر محمد رضا مدرسی [ فوق تخصص ریه و دستگاه تنفسی کودکان ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت