سوال :

دختری ۲۳ سال وسبزه ام.برای رفع لک جوش چندیدن ساله و زیاد روی بازو وسینه و پشت از کرم کترل ۱ماه تقریباو روشن کننده فیس دوکس استفاده کردم.ولی بعد از ۱ماه پوستم قرمز شد و به صورت جوش های زیرپوستی و کمی برامده دچار خارش شدید شدم. کترل را ۳ هفته است قطع کردم ولی باز می خوام شروع کنم. البته نمی دونم به خاطر خاروندن بوده یا عوارض دارو، ابتدا کمی لک و تیره شد ولی الان به نظرم بهتر شده. نظر شما چیست؟ عوارض دارو بوده اون خارش؟ کترل برای جای لک پوست سبزه موثر هست و ایجاد لک نمیکنه؟


دکتر رضا رباطی :

تحریک موضعی و خارش در اوایل مصرف کرم نامبرده شایع است فعلا هفته ای دو شب استفاده شود [1395-10-19]


پاسخ سوال پزشکیلک جوش صورت صورت

آدرس مطب : تهران ، خیابان ولیعصر ، بالاتر از پارک ساعی ، کوچه سی و دوم ، ساختمان یاس ، واحد204
تلفن : 88881224 - 021

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
تکنيکهاي ريلکسيشن و يا تن آراميدکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]
زگیل تناسلی چیست و خطرات زگیل تناسلی کدام است؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
تزریق ژل اس وی اف چگونه است؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
رادیوگرافی قفسه سینه جهت چک کلسیم موجود در قلب و رگهای خونیآقای امید ترکاشوند [ خدمات پزشکی در منزل ]
ترمیم شنوایی با تابش نور مادون قرمز به گوشدکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]
مراقبت از پوست و مو قبل و بعد از شنادکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
علت، علائم و درمان جابجایی مهره کمردکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
توضیحاتی در مورد سندرم پای بیقراردکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
آنالیز پوست و مودکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت