سوال :

سلام دکتر خسته نباشید پسری 19 ساله هستم که دچار ریزش موی شدیدی هستم . دو امپول ترکیبی به تعداد شش بار تزریق ، قرص فیناید ، ویتامینه مصرف کردم ولی بهبودی حاصل نشده . همچنین مشکل تیرویید هم نداشتم ام . اقای دکتر قسمت شقیقه هام و بالای گوش یعنی بغل سر و همچنین پشت سر سمت راست خالی شده . به تازگی هم متوجه شدم مژه هام و ابروهام در حال ریزش اند . لطفا راهنمایی کنید . ممنون


دکتر رضا رباطی :

ریزش مو علل مختلفی دارد که درمان مناسب نیاز به معاینه دقیق و گاهی اوقات آزمایش و حتی نمونه برداری پوستی است. در مجموع استفاده مقادیر زیاد ويتامين های خوراکی یا تزریقی در درمان ریزش مو توصیه نمی شود مگر در شرایطی که کمبود ویتامینی خاص یا سوتغذیه مطرح باشد. در مورد سوال شده بر حسب اطلاعات موجود احتمال ابتلا به موارد ناشایعتر ریزش مو نیز به علت ریزش پس سر و تا حدی یکطرفه و ریزش ابرو و مژه وجود دارد و نیاز به معاینه و ارزیابی کاملتر جهت درمان مناسب می باشد. [1395-12-03]


پاسخ سوال پزشکیتزریق گوش مژه

آدرس مطب : تهران ، خیابان ولیعصر ، بالاتر از پارک ساعی ، کوچه سی و دوم ، ساختمان یاس ، واحد204
تلفن : 88881224 - 021

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
لیزر موهای زائددکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
درمان بی اختیاری مدفوع و ادرار با تحریک عصب ساکرالدکتر میترا مولائی نژاد [ متخصص سلامت جنسی و باروری ]
روز جهانی پسوریازیس ، 7 آبان (29 اکتبر)دکتر رضا رباطی [ متخصص پوست و مو ]
سرخوردگی و لغزش مهره گردندکتر احمد شکرچی زاده [ متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات ]
مگنتوتراپیدکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
ضعف و درد ساق و ران پاها چه علل و درمانی دارد؟دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
آیا کودکان و نوجوانان هم مبتلا به پوکی استخوان می شوند؟دکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت