سوال :

سلام آقای دکتر.من پسری بیستو شش ساله هستم شش هفت ساله قبل از مواد کراتینه صاف کننده برای صاف شدن موهام استفاده کردم.الان سه ساله که واسه ریزش موهام به دستور پزشک از ماینکسیدیل استفاده میکنم و حدود یک ساله که از قرص فیناستراید.موهام خیلی ضعیف شده وبراقیت اولیه رو نداره.استفاده از ماینوکسیدیل هم تاثیر زیادی نداشته ومیخوام مصرفشو قطع .کنم.آزمایش هم دادم مشکلی ندارم من فکر میکنم ضعیف شدن موهام به خاطر مواد صاف کننده باشه ایا روش یا محصولاتی هست که اسیب های این موادو جبران کنه لطفا راهنمایی کامل کنید


دکتر هما فاتحی :

قرص زینک پلاس . مزوتراپی هم به شما کمک میکند. [1400-12-09]


پاسخ سوال پزشکیمزوتراپی مو ریزش مو

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان آمادگاه ، ساختمان آژند ، بلوک B ، طبقه سوم ، واحد 309
تلفن : 32245018 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
درمان ضایعات پوستی و عروقی با لیزر پی دی الدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
درمان لکه های ریز خونی زیر پوست یا پورپورادکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
تشخیص بیماری پریاپیسمدکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
علت و درمان در رفتگی مکرر کتف و شانه بدون جراحیدکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
عوارض بوتاکس بعد از چند سالدکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
درد های ستون فقرات چه دلایلی دارند؟دکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
نکات مهم در استفاده از ضدآفتاب هادکتر رضا رباطی [ متخصص پوست و مو ]
آیا دستگاه کویتیشن برای لاغری تاثیر دارد؟دکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
اوزون درمانی زانو چیست ؟ مراقبت های بعد از تزریق اوزون به زانودکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت