سوال :

با عرض سلام.من 3 سال پیش تو فوتبال دچار مصدومیت زانو شدم.با عکس mri مشاهده شد که دچار پارگی جزئی در ناحیه رباط و مینیسک شدم.اما با بی توجهی و انجام چند جلسه فیزوتراپی اکنون از زانو درد و احساس خستگی در زانو رنج می برم.خواستم نظر شمارو در این مورد بدونم؟چه مشکلی پیش اومده برای زانوهام؟


دکتر علی فرخانی :

ممکن است به علت بی توجهی و اعمال فشار برروی مفصل شدت پارگی منیسک و ضایعه بیشتر و شدید تر شده باشد. لذا حتما جهت درمان و اقدامات لازم مراجعه فرمایید. [1401-09-27]


پاسخ سوال پزشکیمینیسک

آدرس مطب : اصفهان، خیابان شمس آبادی، چهارراه قصر، روبروی بانک ملت، کوی26
تلفن : 32367465 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
توصیه های قبل و بعد از درمان میکرودرم ابرژندکتر کاوه کریمی راد [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
رادیوگرافی پانورکس؛ همه آنچه باید بدانیددکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
تعریف ناباروری چیست؟ | آشنایی با انواع ناباروری و نازاییدکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
سونوگرافی پروستات چیست و چرا انجام می شود؟دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
حذف موهای زائد با لیزر الکساندرایتدکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
در مواقع آفتاب سوختگی چه باید بکنیم ؟دکتر سهیلا طاهری [ متخصص پوست و مو ]
بهترین فصل کاشت مو چه موقع است؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
عوارض درمان نشدن بیماریها و مشکلات دهان و دندان کودکاندکتر نیلوفر فلاح [ متخصص دندانپزشکی کودکان ]
عوارض آلودگی هوا بر سلامت پوستدکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت