سوال :

با عرض سلام.من 3 سال پیش تو فوتبال دچار مصدومیت زانو شدم.با عکس mri مشاهده شد که دچار پارگی جزئی در ناحیه رباط و مینیسک شدم.اما با بی توجهی و انجام چند جلسه فیزوتراپی اکنون از زانو درد و احساس خستگی در زانو رنج می برم.خواستم نظر شمارو در این مورد بدونم؟چه مشکلی پیش اومده برای زانوهام؟


دکتر علی فرخانی :

ممکن است به علت بی توجهی و اعمال فشار برروی مفصل شدت پارگی منیسک و ضایعه بیشتر و شدید تر شده باشد. لذا حتما جهت درمان و اقدامات لازم مراجعه فرمایید. [1401-09-27]


پاسخ سوال پزشکیمینیسک

آدرس مطب : اصفهان، خیابان شمس آبادی، چهارراه قصر، روبروی بانک ملت، کوی26
تلفن : 32367465 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
کمردرد حاملگیدکتر طناز احدی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
تشخیص عفونت رحم با سونوگرافیدکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
پرسش و پاسخ درباره بوتاکسدکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
دلایل بوجود آمدن ترک پادکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
۵ تمرین برای رفع خار پاشنهدکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
پلاسما جت برای از بین بردن لک صورتدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
درمان اختلالات شنوایی با سلول های بنیادیدکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]
روشهای تزریق داخل مفاصل محیطی و بافت نرمدکتر غلامرضا رئیسی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
همه چیز در مورد نوروپاتی دیابتیدکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت