سوال :

باسلام دکتر ببخشید بنده پسر هستم 21 سالمه ریزش موی ارثی دارم ماینوکسیدیل مصرف می کنم و میدونم که فیناستراید هم برای درمان مفیده ولی توی سایت های مختلف راجع به عوارضش حرف های وحشتناک زیادی گفته میشه و طبیعتا هر ادمی رو میتونه منصرف کنه ولی خب روی این سایت ها زیاد نمیشه حساب کرد میخواستم بدونم به عنوان یک پزشک نظرتون راجع به این دارو چیه آیا مریض های زیادی مراجعه می کنن بهتون و از عوارضش شاکی هستن؟لطفا شما من و خیلی های دیگه که این سوال رو دارن راهنمایی کنین آیا مصرف بکنیم یا نه؟خیلی ممنون


دکتر سهیلا طاهری :

فینستراید ممکن است عوارضی جنسی ایجاد کند و روی عملکرد جنسی اثر داشته باشد که معمولا شایع نیست. افراد زیادی این دارو را مصرف می کنند بدون اینکه عارضه ای نشان دهند. [1396-02-24]


پاسخ سوال پزشکی

آدرس مطب : اصفهان ، سپاهان شهر ، بلوار غدیر ، میدان غدیر ، مجتمع عقیق 5
تلفن : 36520200 - 031

اثرات تزریق بوتاکس در لیفت شقیقه، ابرو و رفع افتادگی پلک

دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
دیسک کمر و فلج پا چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
آیا پینگوکولا قابل درمان است؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
رآکوتان چیست و چه عوارضی دارد؟دکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
آزواسپرمی در مرداندکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
معرفی دستگاه CO2 فرکشنالدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
بهترین حرکات ورزشی برای درد کمردکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
چرا همه افراد باید از کرم مرطوب کننده استفاده کنند؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
شاک ويو درماني چيست؟دکتر بیژن فروغ [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
قارچ پوستی چه تفاوتی با بیماری پیسی دارد؟کلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت