سوال :

با سلام پسری هستم 26 ساله که چند ماه است ادواج کرده ام و به تازگی دچار اختلال نعوظ گشته ام. به این صورت که در ابتدا هیچ مشکلی نداشته و به محض شروع نزدیکی نعوظ خود را از دست میدهم. برای رفع این مشکل نیاز به راهنمائی شما دارم. در ضمن آیا استفاده از قرصهای مکمل جنسیVigRXکه در داروخانه ها بفروش میرسد برای رفع این مشکل مفید است و استفاده از آن بدون تجویز پزشک مشکلی ایجاد نمیکند؟با تشکر


دکتر پیمان صالحی :

با درود اگر سفتی الت هنگام بلند شدن از خواب خوب است مشکل شما بیشتر ناشی از استرس است در غیر این صورت نیاز به ازمایش خون دارید برای برسی اختلالات نعوظ و درمان اختلال نعوظ به متخصص اورولوژی برای معاینات دقیقتر مراجعه کنید [1401-04-27]


پاسخ سوال پزشکینعوظ اختلالات جنسی

آدرس مطب : اصفهان ، اتوبان آقا بابایی ، بعد از روگذر حکیم شفائی ، بلوار سلامت، شهرک سلامت اصفهان ، طبقه دوم
تلفن : 35548081 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
جوانسازی با کربوکسی تراپیدکتر پرستو خسروانی [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
بخور سرد برای پوست بهتر است یا گرمدکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
ورزش و پوکی استخواندکتر محمدرضا سلامت [ پوکی استخوان ]
اثر شگفت انگیز طب سوزنی در افزایش قددکتر محسن پرچمی [ طب سوزنی ]
تأثیر تزریق بوتاکس بر خطوط اخم بین دو ابرودکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
ظاهری جوانتر با لیزر درمانیدکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
فیلر مو چیست و چه مزایا و عوارضی دارد؟دکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
راهكارهای راهبردی عادل شدن كدامند ؟دکتر محمد آذربایجانی [ اعصاب ، روان و مشاوره ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت