سوال :

خدمت آقای دکتر سلام عرض میکنم. بنده دوسال پیش جهت درمان ریزش مو تحت درمان با داروهای فیناستراید بودم بعد از استفاده یکسال من موقع امیزش جنسی متوجه شدم منی من پرتاپ نمیشود که قبلا هیچ مشکلی نداشتم و موقع انزال با شدت پرتاپ میشد من سریع درمان ریزش مو را قطع کردم رفتم دکتر اورولژی قرص تقویت جنسی نوشت ولی فایده ای نداشت الان دوسال از این قضیه میگذره ولی من درمان نشده ام الان هم خیلی افسرده شده ام هم زنم ناراحته هم خودم اگه امکانش هست راهنماییم کنید چیکار باید بکنم که درمان شوم.ممنونم از راهنماییتون.


دکتر پیمان صالحی :

با درود در صورتی که از نظر میل جنسی ، نداشتن اختلال نعوظ و انزال ، طبیعی هستید مشکلی وجود ندارد . گاهی نیاز به گذشت زمان برای برطرف شدن عوارض فیناستراید می باشد . [1401-03-21]


پاسخ سوال پزشکیفیناستراید اختلالات جنسی

آدرس مطب : اصفهان ، اتوبان آقا بابایی ، بعد از روگذر حکیم شفائی ، بلوار سلامت، شهرک سلامت اصفهان ، طبقه دوم
تلفن : 35548081 - 031

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
علل و علائم ضخیم شدن دیواره رحمدکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
تنبلی تخمدان چیست و چگونه درمان میشود؟دکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
مراحل کاشت ابروکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
مزوژل جالپرو چیست؟دکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
تغذیه قبل از بارداری ( بخش اول )دکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
درمان تنگی کانال نخاعی با لیزر در اصفهان توسط متخصص طب فیزیکیدکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
لیفت صورت با نخ برای کسب بهترین نتایج به چه مراقبت هایی نیاز دارد؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
لیزر کیوسوییچ (Q-switch) چیست و چه کاربردهایی دارد؟دکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
تزریق ژل ابرو برای لیفت ابرو در کلینیک صدف اصفهانکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت