سوال :

سلام دکتر جان من سه سالی میشه مینوکسیدیل و فیناستراید و مولتی ویتامین مصرف میکنم و ریزش موی ارثی دارم . باز دچار ریزش مو هستم . کم خونی و کم کاری تیرویید میتونه باعث ریزش مو بشه


دکتر جمال الدین حسن زاده :

بله کم خونی و مشکلات تیرویید ممکنه باعث ریزش مو بشه این موارد رو میتونید به راحتی با انجام آزمایش ساده خون بررسی کنید. [1401-02-30]


پاسخ سوال پزشکیریزش مو

آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
چه علت هایی موجب ریزش مو در مردان میشود؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
پلکسر بینیدکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
درمان حاملگی مولدکتر منصوره پژمان منش [ متخصص جراحی زنان ، زایمان و فلوشیپ نازایی ]
علل،علائم و درمان انحراف چشم (استرابیسم) Strabismusدکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
همه چیز درباره شکستگی لگن، علل، عوارض و روش های درمان آندکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
آیا ضد آفتاب در پاییز و زمستان ضرورت دارد؟دکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
کمر درد پاسخ به سوال شمادکتر غلامرضا رئیسی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
علت پیری پوست صورت چیست؟دکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
علائم کمبود منیزیمدکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت