سوال :

سلام.آقای دکتر پارسال به مدت 6 ماه قرص راکوتان رو برای جوشای صورتم مصرف کردم. دو هفته پیش به مدت دو ساعت بیرون بودم و ضد آفتاب نزدم پوست صورتم خیلی قرمز شد. قبلنا که دچار آفتاب سوختگی میشدم بعد 24 ساعت خوب میشد الان بعد دوهفته هنوز صورتم نسبت به قبل یه کم قرمز هست. در ضمن پوست صورتم سفید هست. ممکنه قرمزی مربوط به مصرف قرصا باشه؟ راه درمانش چیه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید


دکتر جمال الدین حسن زاده :

بله ممکنه بعد از مصرف این دارو پوست دچار قرمزی و خشکی پوست بشه که با مصرف ضد آفتاب و مرطوب کننده معمولا خوب میشه. بعد از قطع درمان این حالت از بین میره. [1401-02-21]


پاسخ سوال پزشکیراکوتان جوش صورت

آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
کاربرد رادیوگرافی جمجمهدکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
لیفت غیر جراحی بینی چگونه انجام میشود؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
زرد زخم چیستکلینیک پوست صدف [ پوست ، مو و زیبایی ]
نقش تغذیه در پیشگیری از ریزش مودکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
روشهای درمانی ام اس در کلینیک طب فیزیکیدکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
کمبود کدام ویتامین ها باعث اختلال نعوظ می شود؟دکتر پیمان صالحی [ متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و ناباروری ]
جفت اکرتا چیست و چگونه درمان میشود؟دکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
ترس در کودکاندکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت