سوال :

با سلام مردی 34 ساله هستم. با پوستی چرب و نسبتا سفید . 6 ماه لایه بردار 12 درصد ثمین رو هر شب برای صورتم استفاده کردم، هنگام بیرون رفتن از ضد آفتاب هم استفاده کردم. کم کم متوجه شدم پوست صورتم کمی تیره شده و جوش های ریزی رو پیشانم ظاهر شده. الان بیش از یک ماهه که لایه بردار استفاده نکردم ولی صورتم همین جور مونده. چیکار کنم که پوست صورتم دوباره به حالت قبل برگرده؟ ممنون


دکتر جمال الدین حسن زاده :

در صورتیکه کرم باعث تحریک و قرمزی صورتتون نشده باشه بعیده موجب تیرگی پوست شده باشه. با وجود این استفاده از ضد آفتاب رو مرتب ادامه بدید [1401-02-19]


پاسخ سوال پزشکیلایه برداری پوست تیرگی پوست

آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
کلاژن و تاثیر مواد غذایی در تولید آندکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
تصورات غلط و رایج در مورد اختلال پردازش شنیداریدکتر سعید ملایری [ شنوایی شناسی ]
کلوئید یا گوشت اضافه چیست؟دکتر رامین مدرسی [ پوست ، مو و زیبایی ]
موثرترین روش درمان زگیل تناسلی چیست؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
درمان پارگی رباط صلیبی زانو در کلینیک دکتر فلاحدکتر سلمان فلاح [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
تاثیر ورزش درمانی در بهبود بیماری هادکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
آیا پینگوکولا قابل درمان است؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
علل،علائم و درمان انحراف چشم (استرابیسم) Strabismusدکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت