سوال :

سلام محمد هستم 22 سالمه. متاسفانه به کم کاری تیرویید دچار شدم. رفتم دکتر غدد الان تقریبا دو ماه هر روز صبح نصف قرص لووتیروکسین میخورم. متاسفانه از زمان مصرف قرص لووتیروکسین ریزش موی شدید گرفتم. ممنون میشم بهم بگید چی کنم.


دکتر جمال الدین حسن زاده :

در صورتیکه با مصرف داروها آزمایشات تیرویدتون طبیعی شده از این بابت نگران نباشید. اگه ریزش مو علت دیگه ای نداره میتونید محلول ماینوکسیدیل 5 درصد بزنید. [1401-02-19]


پاسخ سوال پزشکیدرمان ریزش مو ماینوکسیدیل

آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
دستگاه اکسنت چیست و چه تاثیری روی پوست دارد؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
ریزش موی آندروژنیک در زناندکتر فاطمه عندلیب [ متخصص پوست و مو ]
آلودگی هوا چه تأثیری روی سلامتی پوست ما دارد؟دکتر علیرضا واعظ شوشتری [ متخصص پوست ، مو و زیبایی ]
علت بوجود آمدن لکه های سفید رنگ روی ناخن هادکتر گیتا فقیهی [ متخصص پوست و مو ]
خودکشی و انواع آندکتر محمد والی پور [ متخصص روانپزشکی ]
مناطق قابل لیزر کردن موهای زائد برای خانم ها و آقایاندکتر پارسا نوایی [ پوست ، مو و زیبایی ]
درد قفسه سينه در كودكان و نوجواناندکتر فریدون آشنایی [ فوق تخصص بيماريهای قلب اطفال ]
آیا لیزر زگیل تناسلی درمان قطعی این بیماری است؟دکتر جمال الدین حسن زاده [ متخصص پوست و مو ]
تاثیر زاویه سازی فک و چانه با تزریق فیلردکتر لادن ناظمی [ پوست ، مو و زیبایی ، لیزر درمانی ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت