سوال :

سلام آقای دکتر خسته نباشید. برای بنده قرص راکوتان تحویز کردید ولی الان بعد چهل و چهار روز مصرف جوش های صورتم شدید تر شده.آیا این روند طبیعیه


دکتر جمال الدین حسن زاده :

در اوایل درمان با این دارو احتمال تشدید ضایعات جوش وجود دارد. با ادامه درمان معمولا ضایعات بهتر میشه. در مواردی ممکنه نیاز به اضافه کردن درمانهای دیگر باشه. [1401-02-11]


پاسخ سوال پزشکیراکوتان جوش صورت

آدرس مطب : سنندج ، خیابان آبیدر ، چهارراه صفری ، مجتمع ژینا ، طبقه سوم
تلفن : 33246361 - 087

اندولیفت غبغب چیست؟ هزینه، مزایا، ماندگاری + عکس قبل و بعد

دکتر اکبر مزروعی [ پوست ، مو و زیبایی ]
نکات مهم مراقبت از موهای خاکستری و سفیددکتر سهیلا طاهری [ متخصص پوست و مو ]
بهترین متخصص ارتوپد در اصفهاندکتر علی فرخانی [ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ]
تیرویید چشمی چیست و چگونه درمان میشود؟دکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
بهترین روشهای کاشت مودکتر هما فاتحی [ پوست و مو ]
تشخیص بارداری پوچ با سونوگرافی در تهراندکتر غلامرضا سیف [ متخصص رادیولوژی و سونوگرافی ]
آمادگی برای انجام نمونه برداری از کلیهدکتر محمد اعظمی [ متخصص رادیولوژِی ]
درمان سندرم باند ایلیوتیبیالدکتر علی نقره کار [ متخصص درد ]
جراحی استئوتومی فک بالادکتر بیژن موحدیان [ متخصص جراحی فک و صورت و زیبائی ]
مقایسه جراحی لیفت شقیقه و لیفت آندوسکوپی پیشانیدکتر بهرام اشراقی [ فلوشیپ پلاستیک و ترمیمی چشم ]
گروه نرم افزاری پزشک آنلاین | مجری پروژه های مبتنی بر وب در حوزه سلامت و بهداشت